killzoner Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja vi skal ha en spansk framføring av en by, og jeg har valgt Alicante. Man kan skrive hva som helst av byen f eks: historie, kjente bygninger osv.. Først tenkte jeg på og bruke Spansk wikipedia, klarer ikke og bruke norske wikipedia å oversette til spansk, fordi vis jeg har mye feil med ordene går jeg ned karakterer. Men vi skal si hva vi har sagt og! På Norsk! Derfor kan jeg ikke bruke spansk wikipedia! Noen som please!! gidder og ovrsette Histoeri, Kjente Bygninger eller noe, som du kan finne på wikipedia, til spansk også under til norsk? : ) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ærlig talt, vi kan jo ikke gjøre oppgavene for deg. Da lærer du ingenting. Du må gjøre det den tunge veien er jeg redd. Vi kan heller hjelpe deg litt på vei med setninger o.l. Du får komme med det du har, prøv å oversette det, så kan vi hjelpe til med resten. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bruk google translate eller ditt eige hovud Kan ikkje forvente at folk skal skrive opgåva for deg!!!!!! Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Vet har begynt på oppgaven nå Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Alicante......muy muy bueno ! Haha, klarte akkurat å redde en femmer i spansk (2. vgs), går 3. nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå