LD_90 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vel.. jeg spiller da det beryktede spillet World Of Warcraft, og for litt siden fikk jeg beskjed om at innen en måned måtte jeg ha "Battle.net Mobile Authenticator".. Problemet er da at jeg ikke finner min mobil i listen som da er "W890i", så er det noen mobiler som bruker samme innstillinger for dette programmet? Jeg er ikke så desperat etter å spille World Of Warcraft at jeg gidder og kjøpe ny mobil.. derfor spør jeg her Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Måtte ha eller anbefalt å ha? har ikke hørt om noen som "Må" ha den Authenticatoren... Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Enig med Demonican. Slik jeg har forstått det, så denne Authenticator'en bare en frivillig greie, og absolutt ikke noe som er påbutt. Hvor fikk du beskjeden fra? Lenke til kommentar
LD_90 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Fant ut av det.. Takker Ingame folkz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå