duttis Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hei. Har et skjermkort som topic sier,med to dvi koblinger. Har forstått det slik at hvis jeg går inn på egenskaper,innstillinger så skal jeg få opp 2 skjermer. det gjør jeg ikke. hvis jeg går inn på oppsettet for nvida har jeg en fane som heter "set up multiple displays" Under denne kommer det opp ETT valg : "only use one display" jeg får ikke valgt noe annet.. hva gjør jeg? er ikke skjermkortet mitt tenkt å ha to skjermer samtidig? Er det sånn at jeg må koble til ny skerm og søke den opp på en slags måte? Endret 14. oktober 2009 av duttis Lenke til kommentar
JAH Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 kanskje du må koble på den andre skjermen for at det skal funke? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har du kun koplet til én skjerm vil du kun få opp én skjerm. Du kan jo ikke få opp skjermer du ikke har kopla til. Noen skjermer blir ikke detektert riktig og vil ikke komme opp uansett. (Sjeldent). Da kan man ofte finne en instilling for å tvinge skjerm-utgangen på. Husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
duttis Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 kanskje du må koble på den andre skjermen for at det skal funke? har joe seff gjort det ,men får den ikke opp... Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så den vises med stipplete linjer i Egenskaper for skjerm, har du prøvd å justere ned skjermoppløsning på skjerm nr 2, og deretter huket av Utvid Windows-skrivebordet, Bruk, OK. Har du prøvd "Run multiple display wizard", i nvidia kontrollpanel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå