Gå til innhold

Fifa 10 - forskjell mellom X360 og PS3-versjon

Anbefalte innlegg

Hei.

har xbox 360 og fifa 10. liker dette veldig bra.

men her om dagen var jeg hos en kompis som hadde pl 3.

under kampen gikk alt masse kjappere og føltes masse bedre,

hvorfor det?

##Mod-notis: endret emnetittel##

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo rett og slett skyldes at PS3 er en kraftifgere maskin og at utviklerne nå begynner å få teken på å hanskes med utfordringene som følger med å programmere på PS3 for å utnytte den bedre.

Ellers vil jeg spekulere i om noe av spillet var installert på XBox eller ikke. Selv har jeg ikke Fifa 10 enda så vet ikke hvor mye eller om noe i det hele tatt installeres på PS3. Men dette vil også kunne spille inn.

Lenke til kommentar
Kan jo rett og slett skyldes at PS3 er en kraftifgere maskin og at utviklerne nå begynner å få teken på å hanskes med utfordringene som følger med å programmere på PS3 for å utnytte den bedre.

Ellers vil jeg spekulere i om noe av spillet var installert på XBox eller ikke. Selv har jeg ikke Fifa 10 enda så vet ikke hvor mye eller om noe i det hele tatt installeres på PS3. Men dette vil også kunne spille inn.

Jeg har instalert spillet inn på hd.

Men han som hadde d på Ps3 hadde ikke..

Er vel bare så stor forskjell da kanskje, ganske irreterende, siden de var vesentlig gøyere å spille med så stort tempo som det var på ps 3 = /

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har man sett noen sprø fotballballkamper i sitt liv vet man om at hvis noen har for høy tempo så tar de dop eller er verdensmestre i sprint. neida bare spøker. Fifa 10 er genialt.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har ikke FIFA10 til PS3 selv, men jeg har det til Xbox 360. Spiller en del på begge plattformer (venner kjører bare PS3), og kan ikke si jeg har merket noe slikt.

Mulig han har valgt tempo - fast i options. Eventuelt har du valgt slow?

Det jeg har merket:

- PS3 bråker mindre, også når man installerer spill på HD på XBOX.

- PS3 har evig mye loading tull. Hatet det på PS1, og kjenner det irriterer på PS3. I hovedsak gjelder det på Fight Night, men det er nok til å irritere meg. Mulig det er tilsvarende på xbox..

- Kontrollen til XBOX har bedre utforming...

Lenke til kommentar
- Kontrollen til XBOX har bedre utforming...

Synes analog-stikkene på PS3 er mye mer responsive enn de på Xbox-kontrollerne. Alle har vel noen pasninger som ikke havner der de skal. Når jeg er hos kompiser med PS3 får jeg bedre finter og pasninger. Sånn ellers synes jeg det er veldig likt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

2 OT-innlegg ble fjernet fra tråden. Minner på at innlegene skal skrives i en saklig (og høfflig) tone, innleggene som ble fjernet ble vurdert som usaklig/trolling.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...