Glassflasken Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei. jeg husker en gang en dude som hadde lighter , der hvor man tok på flammen å ikke brant seg. Noen som vet om disse? Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei. jeg husker en gang en dude som hadde lighter , der hvor man tok på flammen å ikke brant seg. Noen som vet om disse? Hvis noe slikt finnes vil jeg også hvite det, henger meg på her. Selv ser jeg etter en varm isbit men en kald flamme duger det også Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er hvertfall et eller annet bilrensmiddeltullball som brenner på så lav varme at man kan helle det på henda og tenne på uten at det gjør noe særlig vondt. Det er ikke så bra da, for du brenner av det ytterste hudlaget. Funker også å tenne på snøballer med dette^^ Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er hvertfall et eller annet bilrensmiddeltullball som brenner på så lav varme at man kan helle det på henda og tenne på uten at det gjør noe særlig vondt. Det er ikke så bra da, for du brenner av det ytterste hudlaget. Funker også å tenne på snøballer med dette^^ Trodde noe slikt vil gjøre vondt, ihvertfall senere... kanskje litt slik solbrentsmerte. Uansett, sikkert ett knallalternativ til peelingkrem Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Man kjenner det ganske godt, men det er ingenting i forhold til virkelig flamme. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fyll tändaren din med etanol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå