Jonas. Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ballet er 21. januar, så dere må nok vente litt til Og for de som lurer, vi hadde både kake og godteri siste dagen. That's how we roll liksom Endret 6. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Vi hadde allsang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Lol, jeg savner virkelig ikke vgs... Eller, det er vel ungdomsskolen i ditt tilfelle Jonas Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Lol, jeg savner virkelig ikke vgs... +1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Lol, jeg savner virkelig ikke vgs... Eller, det er vel ungdomsskolen i ditt tilfelle Jonas Høydepunktet på ungsomsskolen var vel ballet og russetiden på vgs. Skulle gjerne opplevd begge to på nytt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg må si at jeg klarer meg fint uten å oppleve ball og russetid om igjen. Jeg begynner å trekke på årene, så jeg setter mer pris på en god whisky foran peisen enn en fyllefest. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 ta et bilde av alle klærne/utstyrene dine =P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg må si at jeg klarer meg fint uten å oppleve ball og russetid om igjen. Jeg begynner å trekke på årene, så jeg setter mer pris på en god whisky foran peisen enn en fyllefest. Hvordan whisky foretrekker du da fkm? Scotch? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, jeg er langt fra en whisky-kjenner. Jeg drikker det meste, men i det siste har jeg fått øynene opp for japansk whisky. Jeg har forøvrig ingen klare preferanser, men det er klart at en god scotch ikke er til å kimse ad. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 fkm: Fant det her, er i hvert fall ikke så aller verst. Det beste jeg har sett hittil. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, jeg er langt fra en whisky-kjenner. Jeg drikker det meste, men i det siste har jeg fått øynene opp for japansk whisky. Jeg har forøvrig ingen klare preferanser, men det er klart at en god scotch ikke er til å kimse ad. Du høres ut som en mann fra mitt hjerte. Jeg tok min god fra irland med røyk og tjære her om dagen. Det eneste jeg savnet var en person som satt pris på en god dram(husker ikke navnet, var fra barskapet). Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Sitter faktisk akkurat nå med en fantastisk irlender med røyk og tjære, for et sammentreff. Det er første gang jeg prøver en med skikkelig røyksmak. Smaksjokk, men veldig godt. Har benyttet meg mest av skotske produkter, men Irland må jeg absolutt utforske mer. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Så, hvor ble bildet av? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Så vidt jeg har skjønt har ikke ballet vært enda. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det kommer den 21. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Du kan jo prøve antrekket uten å ha vært på ball? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Har gjort det, men gjør det ikke igjen før den 21. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 nå har da ballet vert... venter spent på bilder Lenke til kommentar
Ley28 Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, skal på ball selv, hadde vært litt gøy å se på hva andre har gått med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå