Gå til innhold

Antrekk til skoleball!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neineinei! Er du gal? Slips og sløyfe skal helst være i en annen farge en dressjakken. Et slips/ en sløyfe skal ikke matche, den skal komplementere.

 

Det finnes selvfølgelig unntak, men det er en regel du burde prøve å holde deg til for det meste.

 

Hehe, så denne først nå :p Tar poenget, og jeg er så vidt jeg vet ikke gal :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hellou

 

 

En liten oppdatering: I dag kjøpte jeg skjorte (Hvit, slim med mansjetter) fra Stenströms, og jeg har bestemt meg for å bruke mansjettknappene i gull. Det jeg da mangler er sløyfe, lommetørkle og belte. Sløyfe så jeg etter i dag, hos Follestad, Ferner Jacobsen og Gunnar Øye, men ingen av de hadde ensfargede sløyfer (Bortsett fra sort og hvit). Noen som vet om steder med godt utvalg av sløyfer?

 

Og belte. Hvor kan jeg få tak i et pent med messingspenne, til en ikke altfor høy pris?

 

Lommetørkle har de overalt, så det er ikke noe problem. Men hvilken farge mener dere jeg burde gå for? Tror hvitt blir penest, men jeg får se og eksperimentere litt :)

Lenke til kommentar
Vet de har noen ensfarvede sløyfer på House of Singles. De hadde vel en del sist gang jeg var på Gunnar Øye, men mulig jeg så feil. Lommetørklet skal altså alltid være hvitt? Hørt at det funker å matche det med sløyfen eller slipset om det ikke ser rart ut

 

 

Du har selvsagt lov til å gjøre som du vil når det kommer til fargekombinasjoner. Det er bare jeg som er en tradisjonalist på enkelte områder.

Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk at paisley mønstrede PS kan være MEGET sexy i noen tilfeller. Men på et ball er jeg enig med Thrice at det skal være hvitt. Liker ikke at PS'en matcher med slipset noe særlig, men den kan gjerne være en liten kontrast til slipset. Orker ikke finne frem noen eksempel nå, men dere har sikkert sett det selv.

 

Jonas: Hvordan var skjorten? Har ikke prøvd noen fra Stenstrøms selv, men har hørt en god del negative ting om de.

Lenke til kommentar

Jeg ble anbefalt en tur ned på House of Scotland da jeg var på Gunnar Øye idag av han som jobbet oppe i dressavdelingen. Han hadde levert noen varer til de. Jeg tror denne butikken kan være en liten skjult hemmelighet av klassiske plagg. Ligger vel på Elisenberg om jeg ikke tar helt feil. Går ann å ta en tlf feks. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...