Bebeluv Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Sløyfe altså Går ut fra at dere da mener ensfarget i samme farge som dressen? Men, tips til skredder? Eller andre steder man kan få tilpasset en dress? Nei, helst ikke lik farge som dressen. Du brukte dressen til konfirmasjon, men du har ikke tilpasset den alt? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvilken farge da? Da fikk jeg den bare sydd litt opp i bena og ermene, men synes det var litt lite i sistnevnte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Egentlig alt, utenom samme farge som dressen. Det burde jo du bestemme selv Du som skal ha på, ikke jeg. Jeg hadde valgt rødt, til den sorte dressen min. Sort til den gråe. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Da får jeg ta meg en tur og se BTW, du spurte om skjortekrage, hva slags anbefaler du? Endret 15. oktober 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Full spread Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Neineinei! Er du gal? Slips og sløyfe skal helst være i en annen farge en dressjakken. Et slips/ en sløyfe skal ikke matche, den skal komplementere. Det finnes selvfølgelig unntak, men det er en regel du burde prøve å holde deg til for det meste. Hehe, så denne først nå Tar poenget, og jeg er så vidt jeg vet ikke gal Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hellou En liten oppdatering: I dag kjøpte jeg skjorte (Hvit, slim med mansjetter) fra Stenströms, og jeg har bestemt meg for å bruke mansjettknappene i gull. Det jeg da mangler er sløyfe, lommetørkle og belte. Sløyfe så jeg etter i dag, hos Follestad, Ferner Jacobsen og Gunnar Øye, men ingen av de hadde ensfargede sløyfer (Bortsett fra sort og hvit). Noen som vet om steder med godt utvalg av sløyfer? Og belte. Hvor kan jeg få tak i et pent med messingspenne, til en ikke altfor høy pris? Lommetørkle har de overalt, så det er ikke noe problem. Men hvilken farge mener dere jeg burde gå for? Tror hvitt blir penest, men jeg får se og eksperimentere litt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Når det kommer til lommetørkler er jeg så tradisjonell av meg at jeg nekter noe annet enn et hvitt. Det må også være brettet slik. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vet de har noen ensfarvede sløyfer på House of Singles. De hadde vel en del sist gang jeg var på Gunnar Øye, men mulig jeg så feil. Lommetørklet skal altså alltid være hvitt? Hørt at det funker å matche det med sløyfen eller slipset om det ikke ser rart ut Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det var det jeg hadde tenkt, ja, thrice. Destu: Takk, nei, de hadde bare mønstrede på Gunnar Øye. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vet de har noen ensfarvede sløyfer på House of Singles. De hadde vel en del sist gang jeg var på Gunnar Øye, men mulig jeg så feil. Lommetørklet skal altså alltid være hvitt? Hørt at det funker å matche det med sløyfen eller slipset om det ikke ser rart ut Du har selvsagt lov til å gjøre som du vil når det kommer til fargekombinasjoner. Det er bare jeg som er en tradisjonalist på enkelte områder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg syntes faktisk at paisley mønstrede PS kan være MEGET sexy i noen tilfeller. Men på et ball er jeg enig med Thrice at det skal være hvitt. Liker ikke at PS'en matcher med slipset noe særlig, men den kan gjerne være en liten kontrast til slipset. Orker ikke finne frem noen eksempel nå, men dere har sikkert sett det selv. Jonas: Hvordan var skjorten? Har ikke prøvd noen fra Stenstrøms selv, men har hørt en god del negative ting om de. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg synes den virker strålende. God, smal passform og veldig pen rundt kragen etc, synes kvaliteten virker veldig bra også. Men jeg har jo ikke brukt den noe annet enn da jeg prøvde den i butikken, så mye grunnlag har jeg ikke Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Destu: Takk, nei, de hadde bare mønstrede på Gunnar Øye. Prego på Oslo City hadde en del ensfargede sløyfer fra A. Christensen når jeg var innom der idag. Hvilke farger hadde du tenkt? Disse var pre-tied btw. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Har ikke tenkt på én spesiell farge, hadde tenkt å titte etter hva som ser best ut. Er ikke det den samme som i 1. på S&S? Har faktisk ikke sjekket der. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jo det stemmer! Så ikke utvalget der når jeg var innom der idag desverre. Men de hadde flere forskjellige farger, grønn, gul, blå, hvit, rød, sort er de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Da stikker jeg innom der i morgen! Da var det belte igjen. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe belte med messingspenne? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er VANSKELIG å få tak i et pent dressbelte med messingspenne! Si fra om du finner et, for jeg er også på utkikk etter det. Jeg har en del mansjettknapper jeg aldri har brukt fordi jeg aldri har funnet et dressbelte med messingspenne jeg liker. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Damn :/ Har lett de vanligste stedene, men ikke funnet noen der.. (S&S, Eger, Tatler, Follestad etc.) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg ble anbefalt en tur ned på House of Scotland da jeg var på Gunnar Øye idag av han som jobbet oppe i dressavdelingen. Han hadde levert noen varer til de. Jeg tror denne butikken kan være en liten skjult hemmelighet av klassiske plagg. Ligger vel på Elisenberg om jeg ikke tar helt feil. Går ann å ta en tlf feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå