Flimzes Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Før du tørker opp! Se filmen hos Youtube Forøvrig er hele hendelsen så utrolig festlig fordi jeg har gjort det selv Og jeg tror de fleste har gjort det Det her med youttube videoer er ikke sååå vanskelig: [ youtube]cngFyeUXUy8[ /youtube] Endret 15. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 TAKK for en god latter!! *LER* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Haha, skjedde med meg og en gang når jeg skulle ta ut pizzaen til en kompis av meg^^ snudde den tilbake og han merka ikke noe^^ Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er den beste kjøpepizzaen også! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den beste frossenpizzaen er uten tvil Dr. Oetker's Casa Di Mama: Trio Di Carne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Taco! Jeg gjorde det, UTEN å la den gå i bakken! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det verste er at jeg så hvilken pizza det er til tross for at den ligger kleistra opp ned på gulvet. Pizza Ristorante Mozerella (Dr. Oetkers) er ufattelig god. Kanskje den beste frossenpizzaen de selger over butikkdisk i Norge. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det verste er at jeg så hvilken pizza det er til tross for at den ligger kleistra opp ned på gulvet. Pizza Ristorante Mozerella (Dr. Oetkers) er ufattelig god. Kanskje den beste frossenpizzaen de selger over butikkdisk i Norge. hehe Min favoritt er fremdeles Grandiosa Pepperoni. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den er lei... Eg har vore vitne til ein pizza som gjekk i gulvet på eit spektakulært vis. Han som skulle hente den hadde kutta opp pizzaen på kjøkkenet og brukte eit pizzabrett som kan rotere. Skulle ta ein fancy spin rundt eit hjørne og med det flaug det pizzastykker i alle retningar. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg savner pizzaen min.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den er lei... Eg har vore vitne til ein pizza som gjekk i gulvet på eit spektakulært vis. Han som skulle hente den hadde kutta opp pizzaen på kjøkkenet og brukte eit pizzabrett som kan rotere. Skulle ta ein fancy spin rundt eit hjørne og med det flaug det pizzastykker i alle retningar. Er du min usynlige bror? Hendte NETTOP det samme hos oss... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg lo hardt av bildet. Selv har jeg bare mista pizzaen i senga mi. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Haha, skjedde med meg og en gang når jeg skulle ta ut pizzaen til en kompis av meg^^ snudde den tilbake og han merka ikke noe^^ haha, fy faen for en jævel du er ^^ jeg lo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Følte meg litt slem ja, men økonomien var ikke på den gode siden akkuratt da så det ble slik^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå