Gå til innhold

Panoramabilder på papir

Anbefalte innlegg

Jeg lagde et noen panoramabilder i Tanzania da jeg var der i februar. Kunne tenkt meg å få det beste på papir eller noe jeg kan henge på veggen. Etter som bredden er på 18000 pixler og høyden på 2650 så leter jeg utrolig mye på nett for å finne noen gode alternativ. Er det noen som vet et sted som kan printe dette ut i en bredde av 150-200cm ?

Hvis noen ønsker kan de se bildet på linken under og gjerne komme med forslag til hvor stort jeg bør ha det.

http://matrix.findfilefast.com/upload/Tarangire.jpg

Her er et annet, ikke like bra bilde

http://matrix.findfilefast.com/upload/Ngorogoro.jpg

Jeg trenger altså tips om et firma som kan printe dette for meg til passende pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hæ? Skal du ha bildet i 2x15 meter? Eller misforstår jeg "bredde"?

Bildebredde eller papirbredde (høyde)?

Elitefoto i Tromsø skriver ut inntil 110cm bredt. Dette er på rull og jeg er usikker på hvor lang rullen er. Men med det pixelforholdet du oppgir, kan du jo få bildet i 110x751cm stort.

De har også 60cm papir, hvor bildet evt blir 60x410cm.

Her har du to valg: Fotopapir eller lerret.

Regner med at med et så stort bilde kan du forhandle deg frem til en pris. Tipper på du klarer å få det til kr 6-700,- pr kvadratmeter utskrift.

Men det er nok flere firmaer rundtomkring som kan få ordnet med en utskrift i god størrelse.

Edit: PS! Fine bilder forresten :)

Edit2: Et tips, reduser bildestørrelsen før noen stjeler bildene dine og selger/bruker de kommersielt på din bekostning.

Endret av Bikeridr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...