Hefalompen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg lagde et noen panoramabilder i Tanzania da jeg var der i februar. Kunne tenkt meg å få det beste på papir eller noe jeg kan henge på veggen. Etter som bredden er på 18000 pixler og høyden på 2650 så leter jeg utrolig mye på nett for å finne noen gode alternativ. Er det noen som vet et sted som kan printe dette ut i en bredde av 150-200cm ? Hvis noen ønsker kan de se bildet på linken under og gjerne komme med forslag til hvor stort jeg bør ha det. http://matrix.findfilefast.com/upload/Tarangire.jpg Her er et annet, ikke like bra bilde http://matrix.findfilefast.com/upload/Ngorogoro.jpg Jeg trenger altså tips om et firma som kan printe dette for meg til passende pris. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei Naboen vår FluorLux kan i allefall lage slike. Regner med det er flust av bedrifter innen samme bransje som kan ordne slikt. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er det noen som vet et sted som kan printe dette ut i en bredde av 150-200cm ? Japan Photo XXL tilbyr opptil 150x100cm på matt papir (370,-) og 160x90cm på fotolerret (1999,-). Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hæ? Skal du ha bildet i 2x15 meter? Eller misforstår jeg "bredde"? Bildebredde eller papirbredde (høyde)? Elitefoto i Tromsø skriver ut inntil 110cm bredt. Dette er på rull og jeg er usikker på hvor lang rullen er. Men med det pixelforholdet du oppgir, kan du jo få bildet i 110x751cm stort. De har også 60cm papir, hvor bildet evt blir 60x410cm. Her har du to valg: Fotopapir eller lerret. Regner med at med et så stort bilde kan du forhandle deg frem til en pris. Tipper på du klarer å få det til kr 6-700,- pr kvadratmeter utskrift. Men det er nok flere firmaer rundtomkring som kan få ordnet med en utskrift i god størrelse. Edit: PS! Fine bilder forresten Edit2: Et tips, reduser bildestørrelsen før noen stjeler bildene dine og selger/bruker de kommersielt på din bekostning. Endret 26. oktober 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette er på rull og jeg er usikker på hvor lang rullen er.Rullene de bruker er på 30.5 meter, 100 fot... Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette er på rull og jeg er usikker på hvor lang rullen er.Rullene de bruker er på 30.5 meter, 100 fot... ..Og da skulle det jo ikke være noe problem å få sine 7,51m på den da. Lenke til kommentar
Namielus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) -slettet reklame- Endret 7. november 2009 av Super8 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Reklame for egne tjenester og produkter er ikke tillatt på forumet. Et innlegg redigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå