hustlin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Halleiis! Har planer om å kjøpe meg et nytt skjermkort, men det er jo et hav av valg, og jeg er ikke helt oppdatert på hva som duger! Så om noen kunne hjulpet meg med å finne et konge kort, så hadde det vert fett!! Tenker pris klasse; 1000-1500,- Må være HDMI utgang. Takle 1080p. Ser for det meste film. Men spiller endel bilspill med simulator, så grafikken må være på topp! Resten av komponentene i pcn er som følgende; Intel Core™ i7 920 Quad Processor 8MB, Boxed Gigabyte GA-EX58-UD3R, X58, Socket-1366, CrossFireX, DDR3, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)x16 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 Kit w/3x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i7 Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL Takk !! Endret 14. oktober 2009 av hustlin Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du kan vel vurdere f.eks Radeon HD5770. Selv om det visstnok er litt å utsette på støynivået (uten at jeg har erfart det selv), men man kan vel kunne regulere viftehastigheten med noen enkle grep. Lenke til kommentar
hustlin Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Du kan vel vurdere f.eks Radeon HD5770. Selv om det visstnok er litt å utsette på støynivået (uten at jeg har erfart det selv), men man kan vel kunne regulere viftehastigheten med noen enkle grep. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=498316 Så litt på det. ble litt dyrere, men får vell sputte i litt får å få noe som holder seg! Men er jeg totalt udugelig på google. eller har absolutt ingen denne på lager? (samme om det er sapphire,asus eller HIS) med mindre det er noen stor forskjell da... (støy) Lenke til kommentar
Raumarik Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) ATI HD4890 kortene begynner å bli veldig hyggelig i pris. Eksempelvis: HIS Radeon HD 4890 1GB GDDR5 Endret 16. oktober 2009 av Raumarik Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jeg vill utentvil kjøpt meg en EVGA kort. UANSETT. Du kan ikke slå deres 10års garanti. Og jeg har fått helt nytt kort de 2 gangene kortene døde. Og det beste er at dersom kortet er et par år gammel og ikke i produksjon lenger, jo da får du pokker meg HELT NY kort i samme klasse/pris som din var tidligere. Så jeg har holdt meg oppdatert uten at det har kostet meg ekstra penger. Heh, er nesten litt forbanna på at det siste kortet har holdt seg. EGVA for fucking life. Endret 16. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ville nok gått for et 5850. Da får du er kort som yter meget bra, har hdmi som du nevnte og det kommer til å holde en stund. Hvilket merke du velger spiller ingen rolle. Evga er ikke noe bedre enn noe annet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Evga er ikke noe bedre enn noe annet. Nevn et til produsent, som faktisk tillater at du fraskrur av fabrikkens kjølere for at du skal koble til f.eks vannkjøling, eller annet kjøler for å overklokke og forsatt bevarer garantien? Skal mye til for å slå EVGA sitt garanti, og det er i min bok god nok grunn å kjøpe dems produkter. Endret 19. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Uansett hva du mener så det ikke noe argument til å velge Evga framfor et annet merke.. Hvis jeg vil montere vannkjøling på mitt sapphire kort, så gjør jeg det.. Alle kort er forløpelig like (referanse kjøler) så spiller ingen rolle hva man velger. Når det derimot kommer frabrikk overklokkede kort, bundle o.,s.v, så kan produsent ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå