Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Har mottakeren din bekreftet det at h*n har fått pakken da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei, det har jeg dessverre ikke sett noe til. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bruk da norgespakke så sjekker man på nett om pakken er hentet/sendt. Så slipper man dette. Så mye stress for at man skal være så gjerrig på portoen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Legger meg flat her - dette er tydeligvis noe jeg burde ha oversikt over. Men jeg sitter i alle fall ikke med dårlig samvittighet for min mottaker da jeg vet at pakken ble sendt til adressen jeg fikk utlevert av Latias. Om min mottaker ikke har mottatt noen ting, sender jeg gjerne en ekstra liten gave som plaster på såret. Problemet er at jeg ikke har hørt noe. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Legger meg flat her - dette er tydeligvis noe jeg burde ha oversikt over. Men jeg sitter i alle fall ikke med dårlig samvittighet for min mottaker da jeg vet at pakken ble sendt til adressen jeg fikk utlevert av Latias. Om min mottaker ikke har mottatt noen ting, sender jeg gjerne en ekstra liten gave som plaster på såret. Problemet er at jeg ikke har hørt noe. Har samme problem selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Har samme problem selv. Det kan jeg hjelpe deg med. Har nemlig en PM liggende. Jeg finner ikke tråden i søk engang derfor har jeg ikke funnet den. Men har fått gaven og den gaven jeg sendte til han fyren kom i retur og sendte han heller penger på han sin konto . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Enda ikke mottatt noe jeg :< Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Personen jeg sendte til har ikke svart på mail. Så enten har pakken kommet bort i posten (sendte som brev), ellers så er mottakeren lat/misfornøyd el. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Enda ikke mottatt noe jeg :< Sorry, sorry.. Jeg har kjøpt trøste-gave, men jeg har ikke råd til å sende den ><. Det blir gjort til uken.. Jeg lover Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har samme problem selv. Det kan jeg hjelpe deg med. Har nemlig en PM liggende. Jeg finner ikke tråden i søk engang derfor har jeg ikke funnet den. Men har fått gaven og den gaven jeg sendte til han fyren kom i retur og sendte han heller penger på han sin konto . Den er god. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Enda ikke mottatt noe jeg :< Sorry, sorry.. Jeg har kjøpt trøste-gave, men jeg har ikke råd til å sende den ><. Det blir gjort til uken.. Jeg lover Goodie! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Holy crap! Om du ennå ikke har klart å sende julegave skulle du nesten hatt premie. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Holy crap! Om du ennå ikke har klart å sende julegave skulle du nesten hatt premie. Er ikke han som er SS min egentlig, han meldte seg frivillig til å sende trøstegave. danielsn skulle gi meg, men enda ikke sett den. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da skulle danielsn hatt premie. Det er bare helt latterlig. Latterlig, sier jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skulle fått pryl den guten. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Enig...Skal GANSKE MYE til å ikke ha fått sendt pakke til nå...Jeg måtte ty til hjelp fra mamma men pakken ble kjøpt inn og sendt innen fristen... Endret 5. mars 2010 av Pus_1808 Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Holy crap! Om du ennå ikke har klart å sende julegave skulle du nesten hatt premie. Er ikke han som er SS min egentlig, han meldte seg frivillig til å sende trøstegave. danielsn skulle gi meg, men enda ikke sett den. Han er også min mottaker, så jeg tror vi kan konkludere med at han ikke husker å ha meldt seg på. Dog burde han i allefall sjekket tråden da han fikk pakken av meg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Kanskje han er død? Hva med kompisen din da? Sist jeg spurte, så hadde ikke Anfall fått gaven sin. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kompisen min er ikke død, vi skal henge i kveld, faktisk. Skal jeg purre på ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå