War Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bruk Norgespakke, ta vare på lappen med adresse, + bevis på utlevert på nett. Det er det skrevet 20000 ganger i denne tråden siden Mars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har enda ikke mottatt pakken min Ikke jeg heller. Eller, er mulig den har kommet til den adressen, er ingen der som kan sjekke da, men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ifølge avsender fikk han vel pakken i retur første gang, sendte på nytt og aldri sett den igjen. Jeg vet iallefall at den finnes. Var med da den ble kjøpt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ifølge avsender fikk han vel pakken i retur første gang, sendte på nytt og aldri sett den igjen. Jeg vet iallefall at den finnes. Var med da den ble kjøpt. Hvem er det du snakker om ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg gikk ut ifra at han snakka til meg, siden jeg vet at den har kommet i retur en gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg gikk ut ifra at han snakka til meg, siden jeg vet at den har kommet i retur en gang. Samme gjelder meg da. Endret 28. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk en konvolutt i dag Det var en velsmakende trøstepresang. En bergene melk, en freia melkesjokolade og en pakke hello kitty servietter Konge :!: Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Glemte helt tråden, men mottok pakken (tusen takk for den var genial .) pluss sendte pakke . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kan legge til at jeg enda ikke har fått no pakke... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke jeg heller. Er det bare å gi opp å vente no eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvert år skjer dette. Kjipt..Dere burde få en kompensjon eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 I'm not paying for that. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Heller ikke jeg. Har desverre ikke penger. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg skal vel klare meg uten. Jeg har i hvert fall gledet noen, selv om jeg ikke fikk noe. Men er jo selvfølgelig dumt at noen ikke får. Skal ikke si om det er noen som ikke gidder sende eller hva det er, siden jeg ikke vet grunnen, men det hadde i hvertfall vært kjekt om vedkommende sier fra da. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har heller ikke fått noe, som jeg skal klare å leve med, men han som sendte til meg har ikke engang gitt beskjed om han har fått pakke eller ikke, som igjen fører til at den som sendte til ham blir svartelista. Gawd... At folk kan være så teite. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg ettersendte ekstra pakke for at alle skulle få i fjor, blir nok ikke aktuelt for min del i år. Er for dårlig av de det gjelder, og tror jeg dropper hele opplegget neste år. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg kan sende en liten trøste gave vist jeg får adresse og navn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg kan sende en liten trøste gave vist jeg får adresse og navn. Sender deg adresse. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har lagt info inn på mobilen Jeg skal prøve å være kreativ! Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har ikke sett tråden før nå siden jeg er skjeldent inne, men jeg har både sendt og mottatt gave. Har dessverre ingen bevis på pakkesendingen da jeg ikke arkiverer kvitteringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå