Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Har du fått da, Flabba? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har du fått da, Flabba? Yes det har jeg^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Okay, noterer meg det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror det er en del pakker som har blitt borte i posten.. Noe som "suger ganske kraftig".. Gaven jeg sendte kom frem og det var godt nok for meg. Gaven jeg skulle få derimot. Den kom aldri. Var en veldig fin gave også, derfor er det litt surt Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva skulle du egentlig få? Og hvorfor tar du/dere ikke kontakt med posten og etterlyser den? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Posten samler alle julepakker som har falt ut av emballasjen sin, eller som ikke har en tilstrekkelig adresse. Hvis de ikke finner den der, kan du gå på postkontoret og fylle ut en etterspørselsblankett, så man søker etter den hele veien fra avsenderkontoret via transporten til mottakerkontoret. Endret 18. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det var visst ikke kommet noe forrige søndag. (Jeg oppga adressen der jeg feiret jul på østlandet, og det har bare vært folk der frem til da.) Kanskje jeg bare skal gi en av adressene mine her på vestlandet isteden og håpe det kommer noe til slutt. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har sendt en mail til min mottaker, venter på svar. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva skulle du egentlig få? En sprettert av den proffe typen.. Jeg hørte gode rykter om at trøstegave skulle sendes. Og hvorfor tar du/dere ikke kontakt med posten og etterlyser den? det viste jeg ikke at jeg kunne en gang. Hvordan gjør jeg dette og hva er sjansene for at den faktisk bli funnet? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Posten samler alle julepakker som har falt ut av emballasjen sin, eller som ikke har en tilstrekkelig adresse. Hvis de ikke finner den der, kan du gå på postkontoret og fylle ut en etterspørselsblankett, så man søker etter den hele veien fra avsenderkontoret via transporten til mottakerkontoret. Endret 18. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Så det er snakk om å høre på postkontoret ved min adresse? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Så det er snakk om å høre på postkontoret ved min adresse? Nei, du kan få min adresse og få den sjekket ut. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg postet hva jeg fikk i gave, men visste ikke at jeg måtte sende latias en pm om det. det er nå gjort. Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg postet hva jeg fikk i gave, men visste ikke at jeg måtte sende latias en pm om det. det er nå gjort. Det fikk jeg ikke med meg, hvor sto dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Ingen steder. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ser ut som jeg blir svartelistet til fremtidige secret santa. Får ikke noe bekreftelse fra personen jeg sendte til, verken her eller på mail. Ser at vedkommne ikke har vært aktiv på forumet siden tidlig i denne måneden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har enda ikke mottatt pakken min Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk en konvolutt i dag Det var en velsmakende trøstepresang. En bergene melk, en freia melkesjokolade og en pakke hello kitty servietter Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ser ut som jeg blir svartelistet til fremtidige secret santa.Får ikke noe bekreftelse fra personen jeg sendte til, verken her eller på mail. Ser at vedkommne ikke har vært aktiv på forumet siden tidlig i denne måneden. Har samme problemet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå