Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ah! Jeg må si jeg er sjarmert av gummibjørn-smykket. Og filmene. Herregud. Made my day. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Legg ut noen bilder da . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ingen andre som har fått i det siste? Begynner å bli ille, fortsatt 10-12 som ikke har fått, og fristen var for en måned siden. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Personen jeg sendte til har ikke skrevet om h*n har mottatt ennå. Fikk sendt innen fristen, håper ikke posten har rotet bort pakken. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ingen andre som har fått i det siste? Begynner å bli ille, fortsatt 10-12 som ikke har fått, og fristen var for en måned siden. Omfg, at folk her kan gjøre sånt! Dere som ikke har levert, eier dere ikke folkeskikk eller hva? Er glad at jeg har fått min. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Vel, jeg forestiller meg at en del ikke har opplyst om hvorvidt de har fått pakka si eller ikke. Endret 8. januar 2010 av Crash Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Samme her. Det er rimelig frekt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har ikke fåtte gave.. Men den ble vist nok sendt.. Hadde vert greit å få NOE.. Om det så kommer en 200grams melkesjokolade er jeg fornøyd.. I andre nyheter: Jeg fikk 4chan tråden stengt for kvelden Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Folk er folk. Noen glemmer å sende, noen glemmer å si fra. Jeg vil uansett tro at de aller fleste har gjort som de skulle. Folk kan i det minste si fra om de har fått gaven, synes jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Folk er folk. Noen glemmer å sende, noen glemmer å si fra. Jeg vil uansett tro at de aller fleste har gjort som de skulle. Folk kan i det minste si fra om de har fått gaven, synes jeg. Jeg kan bekrefte at jeg IKKE har fått den! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Når blir listen om hvem som ikke har mottatt (hvem som ikke sender) offentliggjort? Endret 9. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg venter fremdeles. Alle pakker er vel sendt håper jeg. Går det så tregt med posten da? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil bare si til min ss at gavekortet ble brukt på en splitter ny g500 pc mus TUSEN TAKK For gaven )))) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kollektiv PM til alle som ikke har sendt, sier jeg. Jeg var selv riktignok treg, men fikk ordnet opp med mottaker. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ANDZEL HAR DU FÅTT PAKKA MI? ANDZEL HAR DU FÅTT PAKKA MI? Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har fortsatt ikke fått pakka mi, og har ikke hørt noe fra sender. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg fikk endelig åpna min SS-gave Den kom frem i tide, men ble på mystisk vis borte i juletia. Fant den igjen i en pose bortgjemt i en krok idag. Det var et veldig koselig brev og en Ferrari reisepakke med dusjsåpe, deodorant og parfyme i en hendig innpakning. Kjempeglad for gaven, men det var egentlig brevet som var det fineste vil nå jeg si. Min SS har da studert mine innlegg her på diskusjon og funnet ut at jeg liker teknologi og forskning, religion og livssynsdebatter og trening - noe som ikke helt var det samme som min SS sine intresser, men min SS håpte gaven falt i smak. Det gjorde den Sorry for at jeg var litt sen med bekreftelse på akkurat dette, mottok ikke noe PM elns, så tenkte det ikke var noe stress xD Sitter rimelig lite på pcen i jula så. Ser også at den jeg er SS til har mottatt sin gave, koselig Endret 11. januar 2010 av storken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Okay, nå har det gått veldig lang tid. Følgende har ikke sendt/har ikke bekreftet/har fått gaven rotet bort i Posten: MSg Cannibal Helsekost Marius E danielsn Pjaltwar ZoDz WheelMan LeGranDuc RunarL mhsalangli Flabba GCardinal Cpt Dersom jeg ikke får noen form for bekreftelse fra disse, vil de bli bannet fra årets lek (dersom jeg styrer denne gangen også). Har du sendt gaven, gi meg en form for bevis. Gjerne sporinsnummeret, slik at jeg får se at du faktisk har sendt. Kan hende at mottakeren har fått, men ikke bekreftet det enda. Kan ikke vente i en evighet heller, derfor må jeg få ting bekreftet innen denne måneden. Endret 17. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vil opplyse om at Andzel og jeg har snakket om gava mi, og har funnet en løsning. Pakken hans kom i retur, så vi ordnet opp på en annen måte Har ikke hørt noe fra Mondania om han har fått pakken min, men den ble sendt, og siden han ikke står på lista så regner jeg med det gikk greit Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Vil opplyse om at Andzel og jeg har snakket om gava mi, og har funnet en løsning. Pakken hans kom i retur, så vi ordnet opp på en annen måte Har ikke hørt noe fra Mondania om han har fått pakken min, men den ble sendt, og siden han ikke står på lista så regner jeg med det gikk greit Okay, så jeg kan fjerne Andzel fra lista? Mondania har nok fått. Ellers hadde jeg nok ikke skrevet "Ja" på Excel-dokumentet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå