Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns vi skal eksludere folk til neste år jeg. :)

Superstreng er man.

Er jo vanskelig å utestenge noen. Enten må man utestenge alle som er sene, eller så kan man ikke utestenge noen. Og i tillegg så har nok alle en unnskyldning at det faktisk blir vanskelig å utelate noen. Det får neste års arrangør beste selv. Hvis jeg styrer igjen, kommer jeg nok ikk til å utestenge noen.

Det minste du kan gjøre er å sette opp listen med de som ikke har sendt på en offentlig liste, slik at hvis noen får h*n som nisseunge neste år kan de bare gi blaffen. Eller at evt. den som styrer SS neste år ikke lar dem være med eller at de som ikke sendte i år kommer i sin egen gruppe.

Er for den siste.

Edit: Jeg vil fortsatt vite hvem som er/var min SS :innocent:

Endret av Wixicy
Lenke til kommentar

Jeg har sendt min pakke den 14. desember, men vedkommende dro bort før han fikk den (tror jeg). han har i alle fall ikke postet noe på et par uker nå. Jeg er klar over at 14. desember er for sent ifht. fristen, men jeg presterte å være ekstremt distré i eksamenstiden (hadde ordna gave og pakka inn osv., men glemte å sende). Men den var såpass liten at jeg tror den havna i postkassa, så vedkommende bør få den når han kommer hjem. Hvis ikke håper jeg h*n har vett til å ringe posten og spørre om det er pakke til ham der (og be dem om å ikke sende den i retur).

Får jeg den i retur får jeg den uansett hit jeg er nå (hjemme hos foreldra) så fremt den kommer før 09. januar. Så da sender jeg den bare på nytt.

Lenke til kommentar

Alle sendte til nestemann på lista. Sistemann sendte til førstemann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...