Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
49 av de 68 som meldte seg i den første gruppa har fått.

13 av de 15 som meldte seg i den siste gruppa har fått.

62 av de 83 som har meldt seg på har fått.

Tar du statistikken ut fra hvem som poster her på tråden i etterkant, eller får du PMer fra de som ikke har fått?

Statistikk ut fra de som poster her.

 

63 av 83 nå.

Lenke til kommentar

Det som er mest skuffende er at jeg satte fristen til 10. desember, og nå er vi ved nyttår. Omtrent alle i den siste gruppa har fått gavene sine, og de hadde langt mindre tid til å kjøpe/sende. Så er skuffet over den opprinnelige gruppen. 49 av 68 er skuffende.

 

EDIT: Trodde de skulle slåes sammen...

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Det kan nok hende at noen har blitt forsinka i posten, men ikke mer enn noen få.

 

Har fått skryt fra kunder som har sendt pakker to dager før eller dagen før julaften, som fortsatt har kommet fram i tide.

 

Synd at folk ikke tar dette opplegget seriøst. Jeg veit jeg hadde blitt kjempeskuffa hvis jeg ikke hadde fått gave etter å ha lagt penger og omtanke i å sende en gave til en fremmed.

Lenke til kommentar
Er også et par som har sagt de har fått i retur da. Så enkelte kan unnskyldes.

Jepp, det er par det. Og et par har sikkert blitt mishandlet av Posten i romjula. Men det er fortsatt 14-15 som ikke har mottatt da, så alle har vel ikke holdt fristen? :)

Ja, synes det var skuffende selv. De burde i det minste hatt samme respekten som jeg viste. Pga. jeg hadde bestilt noe som jeg var usikker på når kom så sendte jeg (som du allerede vet, men jeg nevner det for andre) en PM og informerte om at det kunne hende gaven ble forsinket. Nå ble gaven jeg sendte mottatt i tide til jul da, men det er ikke poenget. Er man usikker så viser man de andre i opplegget den respekten at man sier i fra.

Lenke til kommentar

I fjor så brukte posten fra 16. desember til 5. Januar for å sende en pakke til Stavanger (og dette var både innenfor postens og SS' rammer). :mad: Man kan vel egentlig regne med at det vil skje med en del, og legger du til at noen er litt drøyt sent ute med å sende så vil en del komme fram for seint (ikke at jeg skal være hyklersk, jeg sendte jo tross alt 14. desember i år (posten klarte det i god tid) og 16. desember i fjor (da brukte de nesten en måned til tross for at jeg var innenfor fristen).

 

Syns vi skal eksludere folk til neste år jeg.

Superstreng er man.

Problemet er bare det at det ikke alltid er ens egen skyld. Det er ganske klart hvem som er skyldig hvis man sender 22. desember, men om man sender i god tid og posten roter bort pakka kan ikke vedkommende klandres.

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Syns vi skal eksludere folk til neste år jeg. :)

Superstreng er man.

Er jo vanskelig å utestenge noen. Enten må man utestenge alle som er sene, eller så kan man ikke utestenge noen. Og i tillegg så har nok alle en unnskyldning at det faktisk blir vanskelig å utelate noen. Det får neste års arrangør beste selv. Hvis jeg styrer igjen, kommer jeg nok ikk til å utestenge noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forskjell på sen og MEGET sen. Finner det tåplelig at hvert år kommer det 5-6 bajaser å klager p åat de ikke kunne sende innen fristen pga de ikke har råd. Har du ikke råd, don't sign up.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...