erlendo89 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Kanskje jeg skal løpe ut å skjekke nå Edit: Og der var det ingenting Endret 28. desember 2009 av erlendo89 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skal se om en stund Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Whooohoo! Så posten klarte det... ser bilde av gaven eg sendte i denne posten FØR posten åpna igjen etter jul... dvs han fikk det til julafta! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hmm ja, sa eg atte eg hadde fått pakken, eller brevet fra min SS, i allefall har eg fått det... Det kom på julafta... såg fort igjennom posten og det var ingen pakker... men jaggu var det eit brev innimellom rekningene eg hadde oversett. eit visa kort med prepaid 150 kroner... Må nesten få hjelp av dere til å shoppe noke sprekt på nettet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 en bitteliten pose med bittelitt ull i. Lurer på hva den ullen er.. Hmmmmmm.... Hmmmm. Kan det være et hint? Hm.... En dott med ull.. Er det deg? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 en bitteliten pose med bittelitt ull i. Lurer på hva den ullen er.. Hmmmmmm.... Hmmmm. Kan det være et hint? Hm.... En dott med ull.. Er det deg? Det kan tenkes at den ulla er en dott fra lua mi. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 en bitteliten pose med bittelitt ull i. Lurer på hva den ullen er.. Hmmmmmm.... Hmmmm. Kan det være et hint? Hm.... En dott med ull.. Er det deg? Det kan tenkes at den ulla er en dott fra lua mi. Hmmm.... Tusen takk for gaven da Den var kjempefin, hihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ikke noe her i dag, nei. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @bilde Fikk du med skrujern også? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Takk til min SS, hvem du nå er. =) Du må gjerne røpe deg. Jeg fikk to DVDer, Valkyrie og 2 x Revenge of the Nerds (2-in-1-DVD). Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå har jeg sett nummer 1 av filmene jeg fikk: Jaws Collector's edition (på norsk: haisommer). Det er en klassiker som jeg enda ikke hadde sett, og jeg er ikke akkurat skuffet etter å ha sett den. Tusen takk Secret Santa (Mondania)! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Takk til min SS, hvem du nå er. =) Du må gjerne røpe deg. Jeg fikk to DVDer, Valkyrie og 2 x Revenge of the Nerds (2-in-1-DVD). Yey. Du glemte nå siste tingen jeg brukte laaang tid på!! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Åpnet min gave i natt! Min SS hadde lagt den på trappa 23.des, og jeg var jo så dum at jeg dro bort Fikk 3 juleøl og 1 laserpeker med grønn stråle. I kveld skal jeg først drikke juleølene, så skal jeg skyte ned fly med laseren ^^ Den er utrolig kul! Takk til min SS. Jeg ble utrolig fornøyd! Jeg har sittet og sett litt på pakken. Den var utrolig godt pakket inn. Først gavepapir, så en godt tapet H&M-pose, så en godt tapet Cubuspose, så mer gavepapir. Det var Dahls juleøl og du leverte den på døren, så du er fra trøndelag ... Jeg vil ha ett hint! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ikke noe pakke i dag heller... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 @Latias: Det ville være praktisk om du noterer i første post hvem som ikke har fått gave, slik som det har blitt gjort tidligere år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg noterer for meg selv. På Excel-dokumentet jeg lagde da det skulle bestemmes hvem som skulle sende til hvem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) 49 av de 68 som meldte seg i den første gruppa har fått. 13 av de 15 som meldte seg i den siste gruppa har fått. 62 av de 83 som har meldt seg på har fått. Endret 29. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvem kjøpte Spock's Beard til meg? Som sagt er jeg meeeget takknemlig! Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 49 av de 68 som meldte seg i den første gruppa har fått.13 av de 15 som meldte seg i den siste gruppa har fått. 62 av de 83 som har meldt seg på har fått. Det er så dumt når folk melder seg på slike arrangementer, og ikke følger spillereglene... Man bør ha en ganske god unnskyldning for ikke å få levert en pakke... Jeg må innrømme at jeg måtte sende min mor på pakkejakt da jeg ikke hadde mulighet for å gjøre det selv. For pakke skulle min nissunge ha!!! Jeg tenker sånn at jeg hadde selv blitt skuffet om jeg ikke fikk en pakke... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvem kjøpte Spock's Beard til meg? Som sagt er jeg meeeget takknemlig! Var meg det, gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå