magnusalex Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Tusen takk for gaven, SS! Jeg fikk en Master Chief bubblehead, et brev og noen "FAIL" klistremerker. Har allerede klistra et på naboens bil som måket inne i snøen i dag Edit: Om du vil si hvem du er, er det vedlig hyggelig, for jeg har ingen anelse... annet enn at du har jentehåndskrift Endret 26. desember 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Lurer på hvem min SS er. Gave og slik i spoiler. Lurer også på om den jeg var SS til faktisk har fått sitt, da vedkommende ikke har postet noe. Min SS har ikke postet her og bekreftet at h*n har fått gaven. Håper den er fremme, da den ble sendt innen fristen. Bilde av mine gaver fra start til slutt. Pakken: Gavene: Takk til hvem enn min SS er. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg sjekket posten min i dag for første gang siden onsdag og jeg hadde enda ikke fått pakke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Posten har fri fra julaften til i morra. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når legges listen ut for offentligheten? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Forklarer en hel del Satser på å få den i løpet av neste uke da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fikk heller ingen pakke her. Satser på at den kommer etterhvert Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Alle de som ikke får pakkene siden, semdte santaen for sent? Kan da umulig ikke komme frem om den blir sendt 10 des. Er en grunn til at man har denne fristen, nå ser man hva som skjer da man skal lage sine egne regler. "posten sier 16 osv" Jeg fikk min til rett tid , flink santa. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg sendte min innen fristen, men aner virkelig ikke om den er fremme, da vedkommende ikke har sagt ifra om h*n har fått den eller ikke. :/ Endret 26. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eg sendte min over fristen, men den kom heldigvis fram i tide Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det skjer faktisk feil hos Posten også. Aner ikke om min er blitt mottatt, vedkommende har ikke vært aktiv på en stund. Er visst på ferie, i følge postehistorikken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Når legges listen ut for offentligheten? Ser at en del ikke har fått sin gave enda. Venter i hvert fall til mandag, for det er først da posten kommer i gang igjen (som Lemon nevnte over). Muligens tirsdag/onsdag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eg sendte min over fristen, men den kom heldigvis fram i tide Samme her. Sendte selv etter postens frist. Venta egentlig på noe som jeg hadde bestilt, men det kom jo aldri til meg så jeg kunne sende det videre. Heldigvis mottok nissungen min det på tirsdag. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sendte pakken min, som faktisk ikke var en pakke men ett brev takket være min uoppfinnsomhet og Lofotens mangel på butikker, og den ble sendt når fristen for pakker var, så om den ikke kom fram før julaften så håper jeg Posten stikker en hagle opp i rauva. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikk en boks snus, en 4gb Kingston minnepinne og Far Cry 2 til PC! Artige gaver, ser ut til at nissen min har prøvd å sette seg litt inn i hva jeg liker, og det er hyggelig. Det vitner om at vedkommende har tatt nisseoppgaven sin på alvor. Tusen takk, og god jul! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg sendte min pakke etter fristen, og den var fremme dagen etter så jeg i tråden her Latias: Sett en dag og klokkeslett nå, så folk vet når de skal komme tilbake til tråden for å sjekke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg sendte min pakke etter fristen, og den var fremme dagen etter så jeg i tråden her Latias: Sett en dag og klokkeslett nå, så folk vet når de skal komme tilbake til tråden for å sjekke? Det gidder jeg ikke. Eneste jeg kan si er at det blir tidligst tirsdag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg sendte også min forholdvis lenge etter fristen Heldigvis kom min fram på julaften, utrolig nok. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 hun jeg sendte til har ikke krevd å få vite sin ss så da venter jeg bare. min ss kan si det om du vil men du er ikke nødt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fredag er en fin dag å avsløre lista på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå