L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så bra at du likte den men dumt at det ikkje virkar leste tidligare at det var problem med å lada den, er det det sama endå?Den dukker ikke opp som usb-device når jeg setter den i. Det kommer et gult lys på den da. Men det skal visst ikke lyse konstant. Skal komme et blått blink når man slår den på, men ingenting skjer når jeg trykker på knappen. Bare det gule konstante lyset. Men tenk ikke på det. Det var tanken som gjaldt. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) fikk vin jeg takk ss! værsågod Håper den faller i smak. Endret 25. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tar og poster bilde av gaven jeg fikk. En hendig lommelykt som lyser langt og bruker store oppladbare batterier som jeg tipper varer lenge. Jeg er svært fornøyd! Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk en trådløs mus, som egentlig passa ganske bra til bærbaren som jeg ikke hadde noen mus til, så takk til SS'en min Som kan gjærne si hvem var Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk en trådløs mus, som egentlig passa ganske bra til bærbaren som jeg ikke hadde noen mus til, så takk til SS'en min Som kan gjærne si hvem var *host og hark osv.* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 @Jarmo: Jeg er din SS I said the present was epic! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Og min SS har enda ikke røpt seg Lenke til kommentar
direkte Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg vil vite hvem som sendte gave til meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Fra MSg: Hei! Vet du, jeg ble utrolig glad for gaven min! Jeg har sett et slikt sett på Outland flere ganger og hatt lyst på det, men aldri tatt meg råd til å kjøpe det. Origami er utrolig gøy. Bretter ofte vannbomber, brevknuter o.l. til unga på jobb, så dette settet var glimrende! TUSEN TAKK! Jeg aner ikke, men det er en gutt hvertfall. Er det noen jeg kjenner? Så, gledelig jul til dere alle! xoxo Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk en Pink Floyd-CD, Pink Floyd-film, julebrus, kinder maxi og en bitteliten pose med bittelitt ull i. Lurer på hva den ullen er.. Hmmmmmm.... Veldig fornøyd hvertfall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Damn, julebrus? Det må ha kosta så det holdt dersom det var sendt gjennom Posten. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 OMG Sameboe, du skal få to kroner om du sier det. Naw! Kan da ikke si det Det skulle ikke være avslørende i det hele tatt det der eller? Jeg var Martines SS. Fikk en USB-støvsuger og LCD/plasma skjerm rens! Fantastisk flott gave, og må nesten få spørre hvem som er min SS. Godt å høre at den kom frem før jul! Du ønsket deg "gadgets" Sånn støvsuger og LCD-rens er noe man bestandig ser på i butikken, men aldri kjøper selv. Hvordan fungerer støvsugeren, suger den bra? Gleder meg til jeg også får gaven min... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dette opplegget var faktisk jævli (sorry for språket ) koselig! Jeg er DEFINITIVT med i 2010! Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da har jeg åpnet gaven min og. Fikk en svart t-skjorte, med et område på som man kan tegne og skrive på selv. Tror det lyser i mørket og Takk! Min ss får gjerne si hvem h*n er Fint du likte gaven jeg sendte Den likte jeg Tusen takk for gaven! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Som jeg gleder meg til Secret Santa 2010. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk tre dvd'er jeg.. The good, the bad and the ugly(have it) Cloverfield(seen it) og stand up med Pablo Francisco(sikkert sett meste på you-tube) Men uannsett. takk. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Satser på å være med neste år jeg også Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dette opplegget var faktisk jævli (sorry for språket ) koselig! Jeg er DEFINITIVT med i 2010! Ja, godt at du er fornøyd og vil være med i neste år Jeg har vært med på dette siden tidenes morgen, har kun gode minner herfra. Bortsett fra to år siden da jeg fikk trådløst headset av Jarmo, *mobbe Jarmo * Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk tre dvd'er jeg.. The good, the bad and the ugly(have it) Cloverfield(seen it) og stand up med Pablo Francisco(sikkert sett meste på you-tube) Men uannsett. takk. Fra Juleniss1 ? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 ZeRKoX? Kikke i presens med skriveleif = ZeR (Ser) Fottøy med skriveleif = KoX (Crocs) Eller er jeg helt på bærtur nå? Stemmer det Versegod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå