Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

 

Vel, for å få med seg hva folk får, må man jo i det minste skumlese poster, og når det blir rene Forumkaféen, følte jeg det skled litt ut.

Negativ er det du som kommer med, men jeg skjønner jo at det ikke er ønskelig med andre folk enn happy happy joy joy og løst snakk, god forby noen skulle komme med et innspill som forespeiler noe annet.

 

Men siden jeg bare "sutrer", får jeg vel bare finne på noe annet å gjøre.

+1

 

Kan man ikke heller lage en "SS - Hva fikk du?"-tråd i stedet? Med max en post pr. bruker m/bilde e.l.?

+1

 

 

Takker for en flott WD elements 1.5TB denne kommer godt med til TG :grin:

Lurer på hvem nissen din har pult for å få pressa det ned til 300kr :p Billigste jeg har sett for en sånn er vel rundt 800kr eler noe.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, har du gjort litt reserach på meg eller berre tok du ein sjangs med blu ray filmen, er jo berre til å sjå i sigen min men. Uansett knallbra film på kino, denne filmen er nok eit must i blu ray samlinga min. Og mario ftw, måtte dele litt med nevøen min ,siden han er heilt mario geek ( han begynnte jo å grine når han såg mario stjerna :) ). Boka virket også ganske intresant, og blir nok lest snart.

 

Jo, eg sjekka litt rundt. Eg tenkte du ville lika den filmen, og så fekk eg den til veldig god pris, då, og ein slik ny film ville ikkje vore noko problem for deg å byta. Eg kjenner ingen gamer son ikkje liker Mario-ting, om enn dei er på andre konsollar no. Og den boka hadde eg lyst på sjølv...

 

Skal begynne på boka snart

Lenke til kommentar
*snip*

 

Eg vart veeeldig glad for gåva frå min SS! Den var jo berre heilt perfekt! :thumbs:

 

Eg fekk ein Crispo (NAM!!!), filmen "Young Guns II", ei kokebok som heiter "asiatiske smaker", og boka "Japanese Chess, The Game of Shogi". Det satt perfekt! Ikkje berre er eg glad i film og sjokolade, men eg er mildt sagt svært fascinert av asia og asiatisk kultur, så mat/kokeboka var jo knall! :D Ikkje minst er eg veldig fan av shogi (japansk sjakkliknande brettspel), så taktikkboka om shogi kjem til å bli brukt flittig! :D

 

Igjen, tusen takk! :)

 

Edit: Forresten trur eg ikkje eg er så langt unna om eg tippar at lain er min SS... :innocent:

 

Bra det falt i smak, var litt usikker på den boka om shogi, da den er litt basic om du har drevet mye med shogi fra før.

Må presisere, dvd'en var young guns (1) og young guns 2 :p 2 i 1!, nesten som kinderegg.

 

Bra gjettet, litt nysgjerrig på hvordan du klarte å komme deg frem til det ^^

Lenke til kommentar
*snip*

 

Eg vart veeeldig glad for gåva frå min SS! Den var jo berre heilt perfekt! :thumbs:

 

Eg fekk ein Crispo (NAM!!!), filmen "Young Guns II", ei kokebok som heiter "asiatiske smaker", og boka "Japanese Chess, The Game of Shogi". Det satt perfekt! Ikkje berre er eg glad i film og sjokolade, men eg er mildt sagt svært fascinert av asia og asiatisk kultur, så mat/kokeboka var jo knall! :D Ikkje minst er eg veldig fan av shogi (japansk sjakkliknande brettspel), så taktikkboka om shogi kjem til å bli brukt flittig! :D

 

Igjen, tusen takk! :)

 

Edit: Forresten trur eg ikkje eg er så langt unna om eg tippar at lain er min SS... :innocent:

 

Bra det falt i smak, var litt usikker på den boka om shogi, da den er litt basic om du har drevet mye med shogi fra før.

Må presisere, dvd'en var young guns (1) og young guns 2 :p 2 i 1!, nesten som kinderegg.

 

Bra gjettet, litt nysgjerrig på hvordan du klarte å komme deg frem til det ^^

 

Hoi, var det to filmar? Yay! :new_woot:

I starten av boka er det mest basic, som reglar, taktikkar og opningar og lenger ute var det massevis av meir avanserte taktikkar, problemstillingar og ein haug "gåter" med løysingar osv, så der var litt av kvart! Eg har lest nesten ein fjerdedel alt... :wee: Men kor i all verda fann du den boka, forresten? Det kan ikkje ha vore lett! :p

 

Namn på pakken + min gode venn Google = ! :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne vite hvem som gav til meg hvertfall. Men ingen tvang. :)

Why hello thar ;)

Ah... Tusen takk. Den var midt i blinken. Har ikke fått den til å fungere enda, men det er usikkert om det brukeren eller utstyret sin skyld.

Så bra at du likte den :wee: men dumt at det ikkje virkar :hm: leste tidligare at det var problem med å lada den, er det det sama endå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...