Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo nesten ikke mulig å få med seg hva folk får her nå jo. Bare QQ om "hvem er min SS?", trodde det ble sagt at listen over SS ble lagt ut i løpet av uken?

 

Jeg for en synes det forsøpler tråden noe, men jeg får vel bare titte innom og se hvilken reaksjon min gave gav, og ellers gi beng i tråden.

Fælt så negative vi skulle være i dag da. Ingen tvinger deg til å lese de postene. Dersom folk vil vite hvem som var deres SS så bør de få lov til det uten at folk skal sutre over hvor forferdelig det er.

 

Vær glad og vær i julestemning :)

 

Vel, for å få med seg hva folk får, må man jo i det minste skumlese poster, og når det blir rene Forumkaféen, følte jeg det skled litt ut.

Negativ er det du som kommer med, men jeg skjønner jo at det ikke er ønskelig med andre folk enn happy happy joy joy og løst snakk, god forby noen skulle komme med et innspill som forespeiler noe annet.

 

Men siden jeg bare "sutrer", får jeg vel bare finne på noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar
OMG Sameboe, du skal få to kroner om du sier det. :ph34r:

Naw! Kan da ikke si det :)

Det skulle ikke være avslørende i det hele tatt det der eller? :p

 

Jeg var Martines SS.

 

Fikk en USB-støvsuger og LCD/plasma skjerm rens!

Fantastisk flott gave, og må nesten få spørre hvem som er min SS. :)

Lenke til kommentar
OMG Sameboe, du skal få to kroner om du sier det. :ph34r:

Naw! Kan da ikke si det :)

Det skulle ikke være avslørende i det hele tatt det der eller? :p

 

Jeg var Martines SS.

 

Fikk en USB-støvsuger og LCD/plasma skjerm rens!

Fantastisk flott gave, og må nesten få spørre hvem som er min SS. :)

Kunne jo hende hun ikke skjønte det da.

Lenke til kommentar
n4w: Jeg tolket det ikke dithen på egenhånd, faktisk. :p

Og forresten, takk for søtt brev. Kan bare prøve å se for meg hva du må ha vært igjennom. :wee:

Hehe.

 

Det var ikke så ille å finne gave, men siden du ikke ønsket deg no konkret måte jeg grave på forumet for å finne ut hva du likte o.l.

Men gøy var det uansett. :)

Lenke til kommentar
Hvem? :wee:

Tørr jeg? ... Tror det er Breidablik. ^^

 

Sånne lykter er koselige. Og de kan fint brukes året rundt da.

Selvfølgelig.

 

Men... Men... Korleis? :dontgetit::xmas:

 

 

Eg vart veeeldig glad for gåva frå min SS! Den var jo berre heilt perfekt! :thumbs:

 

Eg fekk ein Crispo (NAM!!!), filmen "Young Guns II", ei kokebok som heiter "asiatiske smaker", og boka "Japanese Chess, The Game of Shogi". Det satt perfekt! Ikkje berre er eg glad i film og sjokolade, men eg er mildt sagt svært fascinert av asia og asiatisk kultur, så mat/kokeboka var jo knall! :D Ikkje minst er eg veldig fan av shogi (japansk sjakkliknande brettspel), så taktikkboka om shogi kjem til å bli brukt flittig! :D

 

Igjen, tusen takk! :)

 

post-157801-1261698718_thumb.jpg

 

 

Edit: Forresten trur eg ikkje eg er så langt unna om eg tippar at lain er min SS... :innocent:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Tusen takk for pakken min, eg blei veldig glad for gavene. Eg vil gjerne vite kem som var min SS er

 

Flott du likte det! Det var meg.

 

Hehe, har du gjort litt reserach på meg eller berre tok du ein sjangs med blu ray filmen, er jo berre til å sjå i sigen min men. Uansett knallbra film på kino, denne filmen er nok eit must i blu ray samlinga min. Og mario ftw, måtte dele litt med nevøen min ,siden han er heilt mario geek ( han begynnte jo å grine når han såg mario stjerna :) ). Boka virket også ganske intresant, og blir nok lest snart.

Lenke til kommentar
Takker for en flott WD elements 1.5TB denne kommer godt med til TG

værsågod :xmas:

 

 

Jeg ble veldig glad for min gave, USB-minnepenn med personlig innhold ferdig programert inn.

Sitter å koser meg med den nå :love:

Jeg vet ikke hvem som var avsender enda, mystisk.

Endret av War
Lenke til kommentar
Hehe, har du gjort litt reserach på meg eller berre tok du ein sjangs med blu ray filmen, er jo berre til å sjå i sigen min men. Uansett knallbra film på kino, denne filmen er nok eit must i blu ray samlinga min. Og mario ftw, måtte dele litt med nevøen min ,siden han er heilt mario geek ( han begynnte jo å grine når han såg mario stjerna :) ). Boka virket også ganske intresant, og blir nok lest snart.

 

Jo, eg sjekka litt rundt. Eg tenkte du ville lika den filmen, og så fekk eg den til veldig god pris, då, og ein slik ny film ville ikkje vore noko problem for deg å byta. Eg kjenner ingen gamer son ikkje liker Mario-ting, om enn dei er på andre konsollar no. Og den boka hadde eg lyst på sjølv...

Lenke til kommentar

Jeg får vel nesten røpe meg, og ja - jeg er din SS. Gave er sendt, for lenge siden, og jeg lurer på hvor den er blitt av.

Vil du vite hva det er? ^^

Godt å høre. Jeg vil ikke vite hva det er med mindre den ikke kommer :wee:

 

Når det gjelder min SS var det en heller uvanlig følelse å kjøpe babyklær :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...