tsghost Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Takk til min SS for The Deer Hunter på Blu-ray! Den filmen er genial, og jeg hadde den ikke på BD! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Æsj! Jeg kjører forbi det kommuneskiltet hver dag når jeg skal på jobb. Ufint av dere å minne meg på jobb på en dag som dette. Sorry, det kom opp når jeg googla etter grantre, og jeg synes det passa bedre. Hmm.. jeg får vise meg litt ekstra frem neste gang da. D: Du får gjøre det Endret 24. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hæhæ. Hvem tror du var din SS da? Jeg? Jeg aaaaaner ikke. Men jeg er grisefornøyd med å få denne! Sorry, det kom opp når jeg googla etter grantre, og jeg synes det passa bedre. Vel, det er greit! Kreativt var det iallefall. ^^ Endret 24. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 jeg fikk 3 eventyrsjokolader, 2 sitron-fox, og 2 klubber. og en pakke med Nike sokker som har slike soner som demper når man går. ble utrolig glad for slike pga føttene mine er forferdelig vonde å gå på etter en dag på jobb. avsenderen er en som sier "dig" istedet for "deg" Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Når får vi vite hvem gir hvem? For min del fikk jeg the hobbits på engelsk, fyfaen. Det ble jeg veldig glad for, flott gave! Tusen takk skal du ha. Faen, bør egentlig ikke si dette her. Men pokker heller, skrev jeg DIG?!? Huff, dumme meg som var stressa med gaven Endret 24. desember 2009 av Fox Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Når får vi vite hvem gir hvem? Når jeg føler for det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vil vite hvem avsenderen min er Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Vil vite hvem avsenderen min er Da får du vente til vedkommende avslører seg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vil vite hvem avsenderen min er Det var meg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Vil vite hvem avsenderen min er Juhuu! Edit: Godt du blei fornøyd, er veldig glad i den sjøl. Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg lurer veldig på hva som er tanken bak å sende meg sesong 1 av House. Kanskje det er fordi jeg er en kranglefant og litt påståelig, akkurat som doktoren selv. Eller kanskje det er fordi jeg henger en del i helsedelen av forumet. Kanskje er det fordi jeg en gang sa at jeg likte intelektuelle og litt utrivelige menn. Mest sannsynlig er det fordi House er en fet serie, som jeg har vært ivrig fan av i mange år, og endelig kan skryte av å ha i lovlig format. Og ja, jeg dør av nysgjerrighet, og må faktisk insistere på at min SS avsløres før eller siden. Basta! Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk to spraybokser med varmebestandig svart spraylakk. De var pent innpakket! Tusen takk SS!! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Til informasjon vil jeg gjerne vite hvem min Secret Santa er. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Til informasjon vil jeg gjerne vite hvem min Secret Santa er. Dersom du er sikker på at du vil vite det så kan jeg si at det er moi Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Aåååh jeg vil vite hvem min er!!! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tusen takk, Secret Santaen min! Fikk en presskanne og noe smågodt. Om jeg skal gjette, tipper jeg det er Kanin33 (på grunn av kaninen som var tegnet på brevet jeg fikk). Jeg er glad for at mitt nissebarn ble glad for gaven - det var det beste jeg kunne finne (og jeg hadde selv blitt glad for det). Den ene tingen som lå i gaven stusser du sikkert litt på. Jeg ble inspirert av et av tipsene her: http://www.nettavisen.no/tjenester/article2755324.ece Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er jo nesten ikke mulig å få med seg hva folk får her nå jo. Bare QQ om "hvem er min SS?", trodde det ble sagt at listen over SS ble lagt ut i løpet av uken? Jeg for en synes det forsøpler tråden noe, men jeg får vel bare titte innom og se hvilken reaksjon min gave gav, og ellers gi beng i tråden. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vel, jeg synes selv at det skal foregå snakk om løst og fast rundt dette. Jeg lurer på om mitt gavebarn aner noe om hvem som sendte ham gaven. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er jo nesten ikke mulig å få med seg hva folk får her nå jo. Bare QQ om "hvem er min SS?", trodde det ble sagt at listen over SS ble lagt ut i løpet av uken? Jeg for en synes det forsøpler tråden noe, men jeg får vel bare titte innom og se hvilken reaksjon min gave gav, og ellers gi beng i tråden. Fælt så negative vi skulle være i dag da. Ingen tvinger deg til å lese de postene. Dersom folk vil vite hvem som var deres SS så bør de få lov til det uten at folk skal sutre over hvor forferdelig det er. Vær glad og vær i julestemning Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg lurer veldig på hva som er tanken bak å sende meg sesong 1 av House. Kanskje det er fordi jeg er en kranglefant og litt påståelig, akkurat som doktoren selv. Eller kanskje det er fordi jeg henger en del i helsedelen av forumet. Kanskje er det fordi jeg en gang sa at jeg likte intelektuelle og litt utrivelige menn. Mest sannsynlig er det fordi House er en fet serie, som jeg har vært ivrig fan av i mange år, og endelig kan skryte av å ha i lovlig format. Og ja, jeg dør av nysgjerrighet, og må faktisk insistere på at min SS avsløres før eller siden. Basta! Jeg vet hvem det er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå