L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jaja, jeg får bare smøre meg med tolmodighet til min søte santa røper seg selv. ^^ Nevnte uvisste person synes jeg er søt i dusjen btw, står hvertfall det på kortet. Har du sjekka dusjen om det står noen IP-kameraer der? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jau! Åpnet pakken og lo meg ihjel.. Spørs om bildene noen gang vil bli vist offentlig. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva sa familien, Jarmo? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva fikk du, Jarmo? Innstøpningsrør for pilten min... ^^ Har mine "mistanker" om hvem som står bak pakken. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvem da, onkel Jarmo? ^^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=V0RKulK0cek Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg forventer post i RPP i romjula, Jarmo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jau! Åpnet pakken og lo meg ihjel.. Spørs om bildene noen gang vil bli vist offentlig. ^^ Synes du skal lage en detaljert "How to-guide" med masse bilder for oss. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har du sjekka dusjen om det står noen IP-kameraer der? Ikke enda. Merker at jeg kanskje burde gjøre det.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg forventer post i RPP i romjula, Jarmo. Skal tenke på saken, kanskje en riktig bra worklogg.. ^^ Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Da fikk jeg endelig åpnet pakken og.. Ble sen åpning denne julen. To filmer, Rescue Dawn og 30 days of night. Veldig fornøyd siden jeg ikke skrev noe ønskeliste.. Dog ingen tips fra min SS da.. Hadde vært kos med litt detektivarbeid i romjula. **Edit: Neste år trur jeg at jeg får melde meg på flere ganger, annet enn ss gaven fikk jeg kun 1 annen Endret 24. desember 2009 av -Olsen- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kan ikke min SS si hvem han er : P ? Lenke til kommentar
direkte Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk en universal fjernkontroll og iPodlader for bil. Jeg har ikke iPod en gang Men takk alikevell Bra den jeg sendte til likte gaven Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Etter et lite hint fra L4r5 på pm, har jeg endelig funnet ut hvem min søte nisse er. Så jeg må bare si tusen takk til Anfall, og si at gaven falt veldig i smak. Dog, jeg lurer fortsatt på hvordan du kan ha sett meg i dusjen. For de som har lyst til å se hintet, kommer det her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg er fornøyd med at nissungen min tok godt imot gaven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Etter et lite hint fra L4r5 på pm, har jeg endelig funnet ut hvem min søte nisse er. Så jeg må bare si tusen takk til Anfall, og si at gaven falt veldig i smak. Dog, jeg lurer fortsatt på hvordan du kan ha sett meg i dusjen. For de som har lyst til å se hintet, kommer det her. Glad du likte det! Du skulle egentlig fått noe annet, men det rakk ikke frem i tide. (vet det var fantastisk dårlig hint men). Og jeg ser hvem jeg vil i dusjen når jeg vil, tenk! Endret 24. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Æsj! Jeg kjører forbi det kommuneskiltet hver dag når jeg skal på jobb. Ufint av dere å minne meg på jobb på en dag som dette. Endret 24. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hæhæ. Hvem tror du var din SS da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Glad du likte det! Du skulle egentlig fått noe annet, men det rakk ikke frem i tide. (vet det var fantastisk dårlig hint men). Og jeg ser hvem jeg vil i dusjen når jeg vil, tenk! Tihi, det går nok bra. Hmm.. jeg får vise meg litt ekstra frem neste gang da. D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå