WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kom julegaven fra meg frem da, Oda? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Oi, den hadde jeg glemt! Nei, den er ikke her, men den kommer vel i romjula. Fint å ha litt mer å glede seg til! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 What har han deg også som sin secret santa . : O ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 What har han deg også som sin secret santa . : O ? Jepp, alle skulle sende en gave til Lemon. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nei, han fant visstnok noe som var perfekt for meg, så han ville sende en ting. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det går vel an å sende gaver til forumvenner uavhengig av ss. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, det er jo sant Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, det er jo sant Nei! Det er uhørt! Ene og alene fordi ingen har sendt til meg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Slapp nå av. Selv en moderator trenger å uttrykke litt kjærleik Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg må bare si at jeg lurer utrolig mye på hvem min ss er. Har en følelse av at jeg vet hvem personen er irl. ^^ Btw. L4r5 drev av å teaset meg tidligere i kveld med at han visste hvem det er Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, det er jo sant Nei! Det er uhørt! Ene og alene fordi ingen har sendt til meg! Jeg får vel nesten røpe meg, og ja - jeg er din SS. Gave er sendt, for lenge siden, og jeg lurer på hvor den er blitt av. Vil du vite hva det er? ^^ Og! HVEM er min SS? Jeg forlanger å vite hvorfor jeg fortjener å pakke opp barbie-saker (og to fine filmer, da ) foran hele familien Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg sier som Wella-reklamen: Fordi du fortjener det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tusen takk for pakken min, eg blei veldig glad for gavene. Eg vil gjerne vite kem som var min SS er Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Lars, din snik! Jeg elsket gaven Nå, Jarmo. Fornøyd med din? Ser du lurker her, og vet hva du fikk Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tusen takk til min SS =D spotify premium var knall! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Lars, din snik! Jeg elsket gaven Det er godt. Du skulle i utgangspunktet fått noe annet, men bestillinga var treig med å komme. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk "Inglorious Basterds", en film jeg ennå ikke har sett takk for det! Pluss at jeg fikk et flaxlodd jeg vant 25 kroner på Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg må bare si at jeg lurer utrolig mye på hvem min ss er. Har en følelse av at jeg vet hvem personen er irl. ^^ Btw. L4r5 drev av å teaset meg tidligere i kveld med at han visste hvem det er Jeg vet også hvem det er. Du har møtt personen på forumtreff. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 *vente på hva nissungen min sier til gaven sin* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg vet også hvem det er. Du har møtt personen på forumtreff. Damn you. Jaja, jeg får bare smøre meg med tolmodighet til min søte santa røper seg selv. ^^ Nevnte uvisste person synes jeg er søt i dusjen btw, står hvertfall det på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå