b-i-m-m-e Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bilde av penna ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bilde av penna ? LEgger ut seinere. Gidder ikke stresse med kamera nå. Skal uansett frem med det seinere så kan ta det da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Wheelman var vist ikke min SS:P Er veldig spent på hvem som er min SS:p Vil viiite det nååå! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jo, jeg tror det var Wheelman. Signaturen han hadde med masse tall var skrevet på pakken Det kan jeg avkrefte. Min SS har ikke fått gaven sin enda, selv om jeg sendte den langt innenfor fristen Har jeg tillatelse til å røpe ovenfor min SS at jeg er hans nisse, og prøve å finne gaven? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Synes alle skal åpne SS-gavene sine nå med en gang jeg. Venter på å få høre om min nissunge var fornøyd. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det er jeg også enig i!!! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Åpnet min for litt siden. Fikk en flaske vin. Kommer til å gi den videre til noen andre, siden jeg er 100% avholds. God Jul alle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Synes alle skal åpne SS-gavene sine nå med en gang jeg. Venter på å få høre om min nissunge var fornøyd. Er jo ikke alle som har fått sin enda da, din nisse! Blir nesten litt sjalu når alle andre sitter og åpner gaver, men får håpe jeg får noe i posten på mandag. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Idag er den store dagen, og jeg kan nesten ikke vente med å åpne gaven min!!! Den kom i posten til meg den 2. desember, men jeg har ikke hatt tilgang til pc før i går kveld, så det er derfor jeg ikke har kunnet sagt i fra om at den er kommet helskinnet frem;S Men her er beviset; Pakken godt plassert under treet sammen med resten av gavene;D Har ikke peiling på hva det kan være;P Pakken er hard, så det må være en eske av et eller annet slag. Men innholdet i esken, det kan være så mangt...Den er pakket inn i gavepapir fra brio, og det gjør meg egentlig enda mer nyskjerrig...thihi...men det kan kanskje være et lite triks for å lede meg på villspor om hva innholdet kan være...hehe men nå nærmer det seg gaveåpning;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Synes alle skal åpne SS-gavene sine nå med en gang jeg. Venter på å få høre om min nissunge var fornøyd. Er jo ikke alle som har fått sin enda da, din nisse! Blir nesten litt sjalu når alle andre sitter og åpner gaver, men får håpe jeg får noe i posten på mandag. Sånt skjer når du oppgir feil adresse! Evt. at santaen ikke greier å skrive rett. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg har ikke fått pakken enda (tror jeg, har ikke sjekka posten i dag) Men får se om jeg har fått den innen søndag da Edit; Det var da bra at den jeg ga gave til likte det jeg kjøpte Endret 24. desember 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk en julelykt og namnam. Tusen takk Secret Santa, tror jeg vet hvem du er... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Tusen takk Secret Santa, tror jeg vet hvem du er... Hvem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk en julelykt og namnam. Sånne lykter er koselige. Og de kan fint brukes året rundt da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har ikke fått pakken enda (tror jeg, har ikke sjekka posten i dag) Men får se om jeg har fått den innen søndag da Edit; Det var da bra at den jeg ga gave til likte det jeg kjøpte hvem er din secret santa ? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg har ikke fått pakken enda (tror jeg, har ikke sjekka posten i dag) Men får se om jeg har fått den innen søndag da Edit; Det var da bra at den jeg ga gave til likte det jeg kjøpte hvem er din secret santa ? Jeg vet da ikke hvem min Secret Santa er Endret 24. desember 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg mente, hvem er din nisseunge. Hvem er det du har som du skulle gi til ? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg kan da vel ikke si det ennå, eller? Men jeg har ikke deg i tilfelle det var det du lurte på ;-) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nei, jeg bare lurte. Jo du kan si det enda, en kan si det om en vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå