Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg veit ikke om jeg kan si det her Får jeg lov ? Absolutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg lurer på om jeg skal åpne min nå eller om jeg skal vente til kvelden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jo, jeg tror det var Wheelman. Signaturen han hadde med masse tall var skrevet på pakken Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg åpna min jeg og. Fikk ett sex spill og en sånn skrubbe badeting. Good stuff Harke en ide om hvem som er min SS. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk en tyggis og en kopp, samt en konvolutt. Inni der lå en samle-CD med 3x Coldplay. Aner ikke om min SS faktisk vet at jeg digger Coldplay? Glad ble jeg ihvertfall! Bilder kommer senere. Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk JTT Tolkien Hurins Barn på norsk, en bok jeg har på engelsk fra før, dessverre ikke noe medfølgende byttekort. Men jeg har søskenbarn som sikkert ønsker seg den på norsk, og da har jeg lettvint gave på nyåret, som er kjekt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har åpna sammen med et par andre "morgengaver". Jeg fikk ei skive, Spock's Beard - s/t. Er griseglad! Ett av favorittbandene mine, og ei skive som har skapt ett tomt rom i CD-hylla! Holdt faktisk på å kjøpe den forrige gang jeg var innom platekompaniet. Takk, hvem enn du er! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg var frekk nok til å åpne SS-gaven min nå. Jeg fikk en rubiks kube. Jeg skjønte ikke helt hvordan nissen min visste at jeg var nerd nok til å faktisk virkelig ønske meg en slik en (det er ganske flaut at jeg ikke har en fra før, i grunn), og så kom jeg på at jeg hadde skrevet det i ønskelistetråden I alle fall, tusen takk! Jeg ble kjempeglad! Og nå har jeg noe å gjøre mens jeg venter på julematen ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk JTT Tolkien Hurins Barn på norsk, en bok jeg har på engelsk fra før, dessverre ikke noe medfølgende byttekort. Men jeg har søskenbarn som sikkert ønsker seg den på norsk, og da har jeg lettvint gave på nyåret, som er kjekt. Heldiggrisen. Har hatt lyst på den boka der lenge nå, men har aldri somlet meg til å få kjøpt den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Til min SS: Takk! Fytti katta så oppfinnsomt Gavekort på polet og flaskepost ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) ÅÅÅH. Fikk gaven min nå, og den var nydelig innpakka! Gleder meg kjempemasse, takk til min SS. Mikkel: Herlig gave! Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 NICE! Gaven min er EPIC! En penn med innebygget spionkamera og 4GB minne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 WTF? Kul gave da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Drittnice Lars: D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 WTF? Kul gave da. Nå gjelder det bare å få den til å fungere da. Mulig jeg må lade den først, men laderen som medfølger er til sånn kinakontakt eller noe. PRøver å lade den via USB as we speak, men usikker på om jeg får det til riktig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Æsj, ser ikke ut til at jeg får den til å funke. Den dukker ikke opp i min datamskin når jeg stikker den i porten. Det er kommet lys på den da så jeg vet at den får strøm. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da gjør du det vell ikke riktig ? Sikker på at det ikke er et eller annet du har oversetT? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Det jeg prøver å finne ut av nå. Mest sannsynligvis en ID 10 T-error. edit: Gidder uansett ikke stresse mer med det nå. Tar det i morra eller noe. Uansett: Tusen takk. Endret 24. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Til min SS: Takk! Fytti katta så oppfinnsomt Gavekort på polet og flaskepost ^^ Bra du likte den. Håper du er gammel nok til slikt da. n______n Prøvde å svare på pm-en du sendte btw. Men forumet er visst teit med meg på en dag som denne. Jeg har vært litt tidlig ute med å åpne min gave også. Må bare si at SS-en min traff veldig godt! Er no sinnsykt spent på hvem det kan være nå. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Til min SS: Tusen takk for de to filmene. De faller sikkert i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå