tjotr Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Woohoo Sjekket omsider postkassa nå, der lå det jammen meg en nett liten pakke... Så da blir det jul i år også gitt... Lenke til kommentar
Angua Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 fikk gaven min i dag. eller i går kanskje. god jul Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Har ikke fått noe enda.. får ikke vist den skulle komme i morgen får jeg den ikke før på 1. juledag, men jeg har mine tvil.. Hvem var det som sendte i går og i dag? >< Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 1. og 2. juledag får du ingen pakker! Posten jobber jo ikkje da. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 weee! pakke i posten i dag! Falsk alarm! Var ikkje min Santa eg fikk av! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Posten jobber jo ikkje da. Joda, de koser seg med sine egne pakker.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Vi jobber i morra, men første juledag tar vi også fri. Mandag er første virkedag etter julaften. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 1. og 2. juledag får du ingen pakker!Posten jobber jo ikkje da. De jobber i morgen? jeg er ikke hjemme i mrogen.. men jeg er hjemme 1. juledag.. yah see? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Etter hva alle har skrevet her, er det nå tre stk det står mellom som jeg tror kan være min secret santa. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har fått lue hi hi. Fikk to til bursdagen min på lørdag også, men det gjør ingenting for denne var ikke lik som de andre. Og det å gå fra null til tre luer på fem dager er jo bare rett og slett imponerende! Lua er digg og varm, akkurat det jeg ønsket meg! Skjønner ikke hva symbolene skal forestille, men er ganske trøtt he he. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Tihi, bare noen timer til jeg kan åpne <33 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Bare noen timer til jeg skal i kirka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Bare noen timer til jeg skal i kirka Har du gjemt SS-gaven i kirka? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Bare noen timer til jeg skal i kirka Har du gjemt SS-gaven i kirka? Oh fuck! Feil tråd xD Trodde dette var DNFK Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Da har jeg åpnet min gave, klarte bare ikke vente lengre. Jeg fikk Black Books series 1-3, også to energidrikkting : D Jeg ble kjempefornøyd^^ Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 O.o ta bilder folkz. Jeg klarte heller ikke og vente lengere <3, jeg fikk et gavekort på komplett til 300 kroner. kjempe fornøyd jeg da jeg skal legge dem i corsairs hx 1000. Bilde kommer seinere<3 og til min ss. jeg skjønte ikke rebusen:P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Vell min SS skreiv på pakken ting som fikk meg til å innse hvem min SS mest sannsynlig måtte være. Kan ikke være så mange andre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Vell min SS skreiv på pakken ting som fikk meg til å innse hvem min SS mest sannsynlig måtte være. Kan ikke være så mange andre Hvem da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg veit ikke om jeg kan si det her Får jeg lov ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå