Skjelvgråt Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Sendte forresten min gave igår :3 Beklager at jeg var sen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Da var gaven min på plass. :3 Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Har fått, og mitt nissebarn har mottatt. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har både fått gaven og den jeg sendte kom fram i god tid til tross for at den ble sendt fire dager over fristen. Denne jula blir blant de beste på flere år. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har ikke fått enda, men veit at min nisseunge har fått Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Venter fortsatt i spenning på pakke jeg. Har ikke sett noe ennå. Blir ikke gretten om den kommer noen dager for sent heller da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har fått beskjed om at min kommer seint, så jeg tar det med ro. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 det er så vanskelig å holde fingrene fra å klemme å lure på hva som er i pakken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Klemme må være lov. Det har jeg gjort allerede. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg trenger ikke klemme siden formen er ganske avslørende. Endret 23. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 åhhh... fant denne tråden i går , og har utrolig lyst til og være med... men jeg har vell ikke hvert medlem lenge nok + at det var litt sein og finne den men neste år blir jeg med Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har fått pakke nå jeg og. Eller, den kom vel for noen dager siden, men jeg kom ikke til foreldrene mine før i går kveld. 3 små pakker, ingen avsender og et veldig mystisk kort fra nissefar. Jeg velger å tro at det er santaen min. Formen på pakkene er en smule avslørende, men jeg lurer så sinnsykt på hvem santaen min er! Gleder meg til å finne det ut senere. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg til å åpne SS gaven min blant slekta i mårra jeg , blir sikkert bra så jeg velger å stole på vedkommende. Happy lillejuleaften allesammen! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg kommer til å åpne min før vi pakker opp alle de andre gavene Det blir litt tungvint å måtte forklare hele SS-opplegget til familien på julaften. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Synes ikke det fvar så vanskelig å forklare det jeg. Secret Santa er artig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Håper virkelig ikke jeg har fått noen sex leketøy eller noe Håper det er slik at jeg kan åpne det foran familien Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Synes ikke det fvar så vanskelig å forklare det jeg. Secret Santa er artig. Forklarte det til mutra. Hu skjønte hele greia, men sa "Jeg ville ikke turt å åpna en sånn gave blandt alle sammen" (moar like på trøndersk). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 I dag kom pakken min! Tre små pakker i en konvolutt-ting - sammen med en liten loveheart. Glad noen kjenner meg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Eg VISSTE du ville bli glad for den lovehearts-en. Altså, eg meinar, ikkje at det nødvendigvis var eg som... Ehh... Damn... Jk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Sånn seriøst.. tror ikke min secret santa aner hvor i ekstase jeg er i over den lovehearten! *sutte på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå