lain Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Litt store klær til ungen, Dunno1987 :!: men fy for at du åpnet før jul! jeg har ennå ikke fått noe, men venter i volt er jo noen som nettopp ha sendt, så lain: Du åpner vel ikke før jul? Er ganske så avslørende når boken er pakket inn i gavepapir uten noe ekstra padding Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 ^ okda Jeg har ennå ikke fått noe Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har fått pakkepakke Og har sendt, men er usikker på om han/hun har mottatt den :S Får håpe det ikke blir romjulsgave da :S Jevla Posten BA, de skal brenne i faen de er så treige :S Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis du sendte den som pakke og ikke brevpost, kan du sjekke framdriften på nettet da. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 fikk min gave her om dagen, den var tynn Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Får bare beklage til min gavemottaker.. Den kommer nok en smule sent. Du får en overaskelse ekstra som plaster på såret Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg fått lapp fra postkontoret Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Fekk gava mi for ei god stund sidan. Mystiske greier, men skal ikkje opne den før julafta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Lurer på om min SS har fått gaven enda. Har sett nada til mennesket i tråden i det siste. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Lurer på om min SS har fått gaven enda. Har sett nada til mennesket i tråden i det siste. Samme her, har verken fått gave, eller motatt bekreftelse på at pakken er i trygge hender Min SS har heller ikke skrevet et eneste innleg på verken denne- eller ønskelistetråden... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Såpass, ja. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Fikk gaven min på lørdag jeg, så får vel bare vente spent til torsdag med åpningen, sendte min pakke avgårde idag. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det var ille vanskelig for de fleste her å sende pakke? Høres jo ut som rene krigen for å komme seg utafor døra, kjøpe en pakke og sende avgårde. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Ikke kommet noe pakke hit heller. Lurer på om nisseungen min har fått sin nå, jeg finner ikke sendelappen i farten. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har i hvert fall fått min, og ergrer meg over at jeg ikke kan se hvor den er sendt fra. Det lå med et festlig lite brev inni også, og jeg må bare beklage til deg altså, SS, men jeg gjorde meg litt vanskelig bare for å teste kreativiteten til den som fikk meg. Så ikke fortvil eller vær usikker, det er omtrent bare alkohol og tobakk jeg ikke setter pris på. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 fikk idag. ut ifra hva jeg kan klemme på den resirkulerte papirpakkegreia fra posten så er det 2 harde og en myk greie inni der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Fått min jeg også, men hakke sett noe til min gave-motaker. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har både fått gave, og vet atmitt offer har fått sin. Men hadde det vært en ide at de som ikke har sendt i tide, ikke skal få mulighet til å bli med neste år? Jeg synes det er mange som har vært utrolig slakke i år, det er jo flust av de som ikke har fått sendt sitt.... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 jeg vet at min har kommet fram kom fram for noen dager siden Lenke til kommentar
War Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 I dag kom min frem. bilde kommer. Kom i goood tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå