mhsalangli Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 ikke fått noe enda, er kanskje litt utålmodig. (mest fordi moder'n ikke skal få rett om hennes preken om at dette er sånn kjedebrev-greie) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 ikke fått noe enda, er kanskje litt utålmodig. (mest fordi moder'n ikke skal få rett om hennes preken om at dette er sånn kjedebrev-greie) At mødre skal få ret kan vi ikke ha noe av. Så om det ikke dukker opp noe så må noen steppe inn synes jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg fikk pakke i dag, ser ut som en bok, føles som en bok, "lukter"? evt veier det samme som en bok, jeg tipper, en bok! Man kan aldri få for mange bøker, så regner med at dette blir kos. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Trend med å poste bilder av det som kjem i posten? Deal... Fikk en PM fra din SS som gjerne vil holde seg anonym. Siden det er stor oppløsning på bildet, kan man se hvem som har sendt den. Kunne du fjernet bildet, evt. sensurert avsender? Takk. Sorry, tenkte ikkje over det... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Litt store klær til ungen, Dunno1987 :!: men fy for at du åpnet før jul! jeg har ennå ikke fått noe, men venter i volt er jo noen som nettopp ha sendt, så lain: Du åpner vel ikke før jul? Endret 21. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Kan alle som har fått skrive her? Da kan jeg krysse av de som har fått, og de som ikke har det. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan jo ikke si nei til en dame i ammetåke, kan jeg vel? Eller en så søt liten baby ? Skal være litt her og der i jula, så tenkte at det var greit å åpne den nå mens det fremdeles er rolig. Min nissegutt har forresten fått gaven sin... Åpnet den og, men ikke skrevet noe her... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikkje fått, men har sendt i dag Får jaggu håpe posten når fram i tide. Sneik pakken oppi a-post konteinern på postkontoret! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det går vel greit at han åpnet før siden han har blitt pappa og sånn? Gratulerer, btw! Og hvordan vet du nissungen din har fått gaven sin om han ikke har skrevet det her? Endret 21. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Og hvordan vet du nissungen din har fått gaven sin om han ikke har skrevet det her? Kanskje de er naboer, og han puttet den oppi postkassa? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 det var jo ikke så lurt Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg begynner å fantasere om at det er en tidsinnstilt bombe i pakken min som sprenger 24des 00:01 OMG Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Da fikk jeg gaven min idag Ble nysgjerrig på lyden den lager når man rister.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Da fikk jeg gaven min idag Ble nysgjerrig på lyden den lager når man rister.. Kun en måte å finne ut hva det er på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Til deg som har ordnet med gave til meg, jeg ahr fått. Den ser veldig spennende ut! Er spent å åpne den Har også sendt min, men litt seint... Gjorde det på fredag, jeg er så håpløs. Håper at den kommer fram snart Lenke til kommentar
Angua Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 jeg har ikke fått gaven min enda, men regner optimistisk med at den kommer før eller siden ikke sant? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan alle som har fått skrive her? Da kan jeg krysse av de som har fått, og de som ikke har det. Jeg fikk på fredag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Nei. De biter. Det er fordi de har innebygget hestkuk-sensor Jeg er veldig spent på hva jeg får. Til min Secret Santa: Du er dårlig å pakke inn ting Det er ikke særlig pent Endret 21. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gah...pakken min har enda ikke kommet Jeg sendte før fristen, og vet at mitt objekt har fått den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå