Herr Brun Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har fått min. Vet ikke når jeg fikk den, den ble sendt til hjemmeadressen. Men min Secret santa kan i alle fall senke skuldrene Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror faktisk min pakke har kommet nå også. Har vært bortreist hele helga, men fikk rapport hjemmefra om en mystisk norgespakke. Jeg må nesten få riste og klemme litt på den før jeg tør gjette hva det er, men jeg fryder meg i hver celle nå. Stakkars min SS, altså. For en umulig oppgave. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Min pakke kom for lenge siden. Men tenkte det kunne være koselig å se at den kom helskinnet gjennom posten. Edit: Slengte forresten på en lapp, da det ikke var fra før. Så den er det jeg som har skrevet Endret 21. desember 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Stikker den vinflasken opp av pakken, eller er den bare med som støttekontakt for gaven? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nei den var nok bare for å støtte opp pakken ja Tipper det er en tskjorte eller noe annet lignende ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Har vært sen.. Unnskyld. Men alt er kjøpt, og jeg sender idag :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Send før posten blir hentet i dag i det minste. Det skjer som regel i 15-16-tida. On another note: Min gave er mottatt. Nydelig innpakket i gråpapir. Var umulig å se på poststempelet hvor den var sendt fra. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 fikk min idag, ser ut som en DVD eller et spill Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Poster et bilde av hva jeg har nå før den 24, så kommer det et etter den 24 ;D Ruben Haha, jeg har 30-40 like musematter liggende! :!: Endret 21. desember 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Poster et bilde av hva jeg har nå før den 24, så kommer det et etter den 24 ;D Ruben Jeg tror ikke det der er en CD. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tipper det er en ponni. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tipper det er en ponni. FEMHUNDREKILO MED DØLAKJØTT OG HJERNE SOM EI LITA NØTT! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 De er sikkert koselige å klappe på da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nei. De biter. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har fått hentelapp nuh, sikkert den jævla ponnien dere prater om i og med at pakka ikke lå i postkassa. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Kanskje jeg får en ponni og at det er derfor jeg ikke har fått pakke enda? De er nok litt vanskelige å sende. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Fikk en spennende pakke i posten i dag... To faktisk, en av de noe jeg bestilte (t-skjorter til bæbisen) og den andre fra min SS Siden samboeren og Vilde (bæbisen) var våkne og tilstede, måtte jeg jo åpne den... Vakkert pakket inn! Babytøy og en marsipangris. Akkurat hva jeg ønsket meg Vilde ble også veldig glad, tittet litt på det... Fremdeles litt stort, men har nok mer med at hun er 5 uker for tidlig ute. Ville så gjerne feire jul med oss Veldig søt. Lille Vilde gjesper forresten, skriker ikke... Skal legge ut et nytt bilde etterhvert, når hun får prøvd de nye klærne sine. Med forbehold at Vilde kanskje ikke synes, da hun svømmer allerede i størrelse 50 :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Så søtt! <3 (Men FY! for at du åpnet før julaften. ) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er usikker på om min er herfra eller et annet forum, så hvis den som skal sende til meg kan skrive til Latias og si når han/hun sendte gaven hadde det vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå