Z_AGo Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 jeg skreiv heller ikke avsender, og jeg sendte tidlig! kan alle som har fått gave, vennligst si i fra her! =P Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Njo, legger meg flat der. Men pakke skal sendes. Det lover jeg. Du vet at fristen for å sende gaver som skal nå fram til jul var 16. desember? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, veit det. Men jeg sender iallefall. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg skal levere den selv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Det må være lov. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Så lenge den er framme før julaftan gjer det vel ingenting vil eg tru. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for pakke! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Poster et bilde av hva jeg har nå før den 24, så kommer det et etter den 24 ;D Ruben Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Trend med å poste bilder av det som kjem i posten? Deal... Endret 20. desember 2009 av Alastor Fjernet bilde. Legg opp igjen på nytt når du har fjernet avsenders navn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Han skrev faktisk etternavnet ditt med to K'er EDIT: To ganger, faktisk. Endret 20. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg venter fortsatt i spenning på min pakke. Hadde ikke kommet noe når jeg snakket med mamma her om dagen, men det kan jo ha skjedd mye siden den gang. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Han skrev faktisk etternavnet ditt med to K'er EDIT: To ganger, faktisk. Hihi, du må ikkje tru eg ikkje la merke til det! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg venter også fortsatt på min pakke, men jeg gidder ikke å stresse enda. Enten er jeg en av dem som har en SS som ble litt forsinka i år, eller så kommer den snart. Jeg er mer bekymret for at min bruker enda ikke har bekreftet at h*n har fått gaven jeg har sendt. Den bør gå ned i postkassa, så den slipper i hvertfall å bli liggende på et postkontor. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Eg fikk min pakke i sist uke, gleder meg veldigt. skal sjå om eg kan få ut eit bilde seinare. Endret 20. desember 2009 av Noiz Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Har ikke fått noe fra nissen enda. Jeg som har vært en så snill gutt i år Kommer sikkert. Så at den jeg sendte til har fått sin i hvertfall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Fikk denne her i posten: Først trodde jeg posten hadde mishandlet pakken, men tror den faktisk skulle være slik? Igjennom alle sprekkene så jeg at det var gavepapir under, så da tok jeg og åpnet den. Bare å vente til jul for å se hva det er. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Vil tro de fleste har pakket pakken inn i vanlig gavepapir, så i pappeske/konvolutt. Må jo ha skikkelig julegavepapir på julegaver. Jeg kommer i alle fall til å åpne selve esken og se om det er en "vanlig" gave inni. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hehe, jeg kom på nå at jeg fikk melding fra Latias om at gaven min kunne bli litt forsinket. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Trend med å poste bilder av det som kjem i posten? Deal... Fikk en PM fra din SS som gjerne vil holde seg anonym. Siden det er stor oppløsning på bildet, kan man se hvem som har sendt den. Kunne du fjernet bildet, evt. sensurert avsender? Takk. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Litt greit om man sladder avsender når man legger ut bildet her. Endret 20. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå