Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hakke fått fra secret santa enda. Men fikk en pakke fra Nissen da. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hmm.. Det nærmer seg jo nå. Jeg har heller ikke fått noe enda Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har fått hva jeg tror er min. Var for stor for postkassen, så den måtte hentes. Merkeligste innpakningen jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Triks i ludo: Ring postkontoret ditt og be de om å la den ligge. Jepp! Vi er som regel greie når det gjelder sånt. Tar det på mandag. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Med tanke på de som ikke har fått gave enda: Mye kan skje på 5 dager! Håper forresten min har nådd fram snart. Den er jo, i følge posten, garantert framme før julaften, men i fjor så ble min ganske forsinket. Endret 19. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Det er ikke krise om gaven ikke kommer til jul, men om den ikke er komt til nyttår.. Da må man begynne å tenke på om en ny må sendes. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 weee =D da har jeg fått pakken min! spennende! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Pakken jeg sendte kom i retur til postkontoret. =/ Jeg hadde byttet om stedsnavn og postnr. navn Hadde ikke kostet mange kaloriene og finne ut av det, men posten er vel ganske stressa nå for tiden. Sendte den på nytt i dag! Så får vi håpe at den kommer frem til nisseungen før juleaften, eller så tror jeg personen blir glad for det som ligger der like vel Har ikke dukket opp noe her enda heller. Men det gjør ikke meg så mye om den kommer etter juleaften Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har fått min pakke! Avsender "Internett" *gleder seg* Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg venter på min, ble litt forsinka med sendinga da muttern glemte å sende pakka når jeg ba hu om det, skal man ha noe gjort ordentlig så må man gjøre det selv. Om jeg får pakka på nyttårsaften så er det bare awezome. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 IiiK! Glemte å skrive avsender, håper den ikke blir borte :/ Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Da har jeg vært på posten og hentet en stor konvolutt som jeg skal klemme på frem til julaften. Lurer på hva det er inni, og er nesten mer spent på hvem den er fra. Skal bli spennende å se Endret 19. desember 2009 av knottsau Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 IiiK! Glemte å skrive avsender, håper den ikke blir borte :/ Shit det glemte jeg også nå som du nevner det! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Min pakke er ikke levert enda men min SS kan ta det helt med ro. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Samme her ;S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Min pakke er ikke levert enda men min SS kan ta det helt med ro. Er ikke levert enda? Må si det er ganske respektløst å ikke ha sendt den enda (den 19.) når fristen var 10. desember. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Min pakke er ikke levert enda men min SS kan ta det helt med ro. Samme her ;S Dårlig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor er dere i det hele tatt med på secret santa når dere ikke klarer å forholde dere til fristene folkens? Dette gjelder da dere som leverer godt over 1 uke etter fristen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Får satse på at "ta det helt med ro" ikkje var utan grunn. (Som i *skal legge det i postkassa sjølv*) Edit: Om martin808 Endret 19. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Njo, legger meg flat der. Men pakke skal sendes. Det lover jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå