Matsemann Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg måtte oppgi navn jeg. Gadd ikke kverulere eller skrive noe falskt, da hun dama var så utrolig hyggelig og grei. Hun presset gaven inn i en slik smartpost konvolutt selv om det egentlig ikke var plass, og teipet igjen. Så sparte en del i porto der. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Tipper at din mottager ikke vet hvem du er her inne alikevel (da du ikke vet hvem det er selv) Og da er den jo secret er den ikke? Endret 16. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg måtte oppgi navn jeg. Gadd ikke kverulere eller skrive noe falskt, da hun dama var så utrolig hyggelig og grei. Hun presset gaven inn i en slik smartpost konvolutt selv om det egentlig ikke var plass, og teipet igjen. Så sparte en del i porto der. Så søtt av dama! Fikk hun noe i retur da? Endret 16. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 50kr. Ikke sånn da. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg oppga navnet til en kompis, og fikk en annen person igjen til å poste den for meg på et postkontor langt unna fra. Pakken bør være fremme nå. Fikk forøvrig min gave i dag. Teipet igjen som f*en! Koslig pakke, da. Pappeske med masse koslig julekluss tusja på. Vil skille seg ut smått under juletree.t ^^ (Ikke ironisk ment, om min SS skulle lese dette.) Endret 16. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 50kr. Ikke sånn da. Det var etterpå.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fikk forøvrig min gave i dag. Teipet igjen som f*en! Koslig pakke, da. Pappeske med masse koslig julekluss tusja på. Vil skille seg ut smått under juletree.t ^^(Ikke ironisk ment, om min SS skulle lese dette.) Hadde vert litt rart om det var ironisk ment at en pappeske med mye teip og krusseduller ikke skilte seg ut under juletreet (jeg mente hva du skjønte) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hihi, fikk pakken min i går.. Veldig spent! Kona ville at jeg skulle åpne den med én gang, men jeg var ninjabestemt på at jeg skulle vente til julaften Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fekk ein veldig spanande pakke i går! Gler meg til å opna den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vet ikke om jeg har fått min enda, oppga foreldrene mine sin adresse (min folkeregistrerte), da jeg drar dit og feirer jul. Skrev for øvrig bare returadresse til en i familien. Regner med den ikke kommer i retur. Spent på hva jeg får Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så søtt av dama! Fikk hun noe i retur da? Hun var "godt voksen", for å si det slik. Så det ble med et takk og "god jul". Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Og der var pakken i hus. Merkar at eg er nysgjerrig no... Men eg skal vel klare å vente ei veke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper forresten alle rapporterer her når de har fått gave, så man slipper å lure på om det man har sendt har kommet fram eller ikke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 mistenker det er en tskjorte av et slag. Var i alle fall av den konsistensen Lenke til kommentar
direkte Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fikk gave i dag! Gleder meg til julaften Var ikke noen avsender på, ikke noe stempel fra der den var sendt fra heller, så umulig å finne ut hvem det er Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fikk gave i dag! Gleder meg til julaften Var ikke noen avsender på, ikke noe stempel fra der den var sendt fra heller, så umulig å finne ut hvem det er Kan jo vere du finn det ut når du skriv kva han inneholdt:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fikk gave i dag! Gleder meg til julaften Var ikke noen avsender på, ikke noe stempel fra der den var sendt fra heller, så umulig å finne ut hvem det er Mulig personen bor i nærheten og la pakken i postkassa di selv da Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg fikk gave forrige uke (tror jeg har skrevet det før, men er ikke sikker) Ser ut som det kan være noe på størrelsen med en DVD-film Har så lyst til å pakke den opp nååå! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har ikke fått min enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå