Mikkel™ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Eller liten gave i 100 esker Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Eller ei lita øske med 100 gåver... Lol Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Eller en bombe som eksploderer når du leverer hentelappen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 håper at de som ikke fikk ifjor har fått i år Milanjo og L4r5 er vel to av dem hvertfall husker jeg ikke feil Fikk ikke alle i fjor? Trodde alle fikk til slutt, jeg blant annet sendte ekstra gave akkurat pga dette. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Eller en bombe som eksploderer når du leverer hentelappen. Holy...! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Fikk ikke alle i fjor? Trodde alle fikk til slutt, jeg blant annet sendte ekstra gave akkurat pga dette.Jeg var en av de som i utgangspunktet ikke fikk. Men i midten av januar dukket det opp en pakke. Tror det var Nie som tok på seg den oppgaven å "redde" meg. Endret 16. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg var en av de som i utgangspunktet fikk. Men i midten av januar dukket det opp en pakke. Tror det var Nie som tok på seg den oppgaven å "redde" meg. Ble ikke det litt feil? Endret 16. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 De som melder seg på, mottar men sender ikke skal svartelistes. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Isåfall kan de videresende gaven eller noe. Ikke sitte igjen med noe de ikke fortjener. Men får håpe det ikke skjer noe tull. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ble ikke det litt feil? Jo. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hentet en stor eske i dag lurer veldig på hva det kan være! Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Det er bare en måte å finne ut det på. Men husk, gjem den innerst i skapet, julaften ftw ellers er det ikke magisk. Jeg har ikke fått pakke, noe jeg er glad for da jeg nesten ikke klarer å vente om jeg hadde hatt den. Endret 16. desember 2009 av War Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Var i byen og kjøpte gave idag Forrige uke hadde jeg ikke penger, og denne uka har jeg jobba til langt etter butikken var stengt. Skal sende den i mårra tidlig! Håper håper den kommer frem til jul. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Posten garanterer om den er sendt i dag, tipper den kommer frem lenge før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk ikke min pakke i fjor før en gang på nyåret, om jeg ikke husker feil. Om den kom fra min egentlige Secret Santa eller fra en snill sjel vet jeg ikke, men men. Har enda ikke mottatt noen ting her i Drammen, så begynner å bli redd for at jeg ikke får den med meg hjem. Oh well. Sender min i morgen. Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Sendte min idag, usikker på når den er fremme. Får håpe den er fremme i nogenlunde god tid. Gleder meg også til å få min gave. :3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Var i byen og kjøpte gave idag Forrige uke hadde jeg ikke penger, og denne uka har jeg jobba til langt etter butikken var stengt. Skal sende den i mårra tidlig! Håper håper den kommer frem til jul.Bedre sent enn aldri. Og om den ikke kommer innen den 24. så er den garantert fremme i romjula. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Folk som reiser hjem i jula, burde vel egentlig oppgitt den adressen, da. Det er jo en kjent sak at folk somler en del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Folk som reiser hjem i jula, burde vel egentlig oppgitt den adressen, da. Det er jo en kjent sak at folk somler en del.Jeg var så smart at jeg gjorde det. Men i følge min far så har det ikke kommet noe enda. Eller... Er et par dager siden jeg spurte så kan ha kommet nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Da var min SS-pakke kommet. Stor og hard var den Gleder meg til å finne ut hva det er! Avsender står heller ikke ^^ Den som har sendt den har veldig fin håndskrift også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå