Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk ikke alle i fjor? Trodde alle fikk til slutt, jeg blant annet sendte ekstra gave akkurat pga dette.
Jeg var en av de som i utgangspunktet ikke fikk. Men i midten av januar dukket det opp en pakke. Tror det var Nie som tok på seg den oppgaven å "redde" meg. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det er bare en måte å finne ut det på.

Men husk, gjem den innerst i skapet, julaften ftw ellers er det ikke magisk.

Jeg har ikke fått pakke, noe jeg er glad for da jeg nesten ikke klarer å vente om jeg hadde hatt den.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg fikk ikke min pakke i fjor før en gang på nyåret, om jeg ikke husker feil. Om den kom fra min egentlige Secret Santa eller fra en snill sjel vet jeg ikke, men men. :) Har enda ikke mottatt noen ting her i Drammen, så begynner å bli redd for at jeg ikke får den med meg hjem. Oh well. Sender min i morgen. Bedre sent enn aldri.

Lenke til kommentar
Var i byen og kjøpte gave idag :blush: Forrige uke hadde jeg ikke penger, og denne uka har jeg jobba til langt etter butikken var stengt. Skal sende den i mårra tidlig! Håper håper den kommer frem til jul.
Bedre sent enn aldri. Og om den ikke kommer innen den 24. så er den garantert fremme i romjula. :)
Lenke til kommentar
Folk som reiser hjem i jula, burde vel egentlig oppgitt den adressen, da. Det er jo en kjent sak at folk somler en del.
Jeg var så smart at jeg gjorde det. Men i følge min far så har det ikke kommet noe enda. Eller... Er et par dager siden jeg spurte så kan ha kommet nå.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...