v3g4rd Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Nå fikk jeg endelig sendt av gårde gaven min i går. Den ble riktignok kjøpt inn for godt over to uker siden, men eksamener og teknisk rapportskriving tar altfor mye tid :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Den nesten garantert fram i tide, og det er det viktigste! Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Men det er en del her inne som feirer jul uten gaven da de ca 20 eller lignende (10dager etter fristen) Drar hjem til Jul og ikke er det postkassen er. Ikke alle som bor hjemme hos hu mor hele året. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Da er det jo greit å oppgi det som adresse kanskje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Da er det jo greit å oppgi det som adresse kanskje. Nå er det vel litt sent å gjøre det. Var et par stykker som skulle reise bort og var smarte nok til å oppgi adressen de skulle være i jul på. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det jeg mente. Vedkommende som leser mitt kort skjønner nok at jeg er venstrehendt... Om det er helt uforståelig får h*n ta kontakt med Latias, evt. vente til hvem SS er avsløres. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Da er det jo greit å oppgi det som adresse kanskje. Hvorfor ? Når fristen var 10.des. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg sendte min pakke for noen dager siden, håper den kommer fram før 20. Gleder meg til min kommer i posten Endret 16. desember 2009 av Cillin Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Min mottaker blir fornøyd.Det kan jeg garantere 100% (Nei det er ikke proteinpulver) +1 Har ikke fått noe enda, men det haster ikke. For min del er det bare positiv om det dukker opp en ekstra pakke i romjulen Edit: Jeg gleder meg som en unge No offence til den som sendte til meg i fjord men jeg håper det blir bedre enn da. Jeg sendte to fantastiske komedier og fikk de to dårligste filmene historien har skap tilbake :!: Endret 16. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Gawd hvor lejm gave jeg gir, dette fordi jg ikke finner ut en dritt om brukeren jeg har. Sendte den istad. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Til nissen min: Jeg fikk pakkepakke i posten idag Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Er jo ikke noe problem å skrive avsender på. Bruk foreldrenes navn eller noe sånt. Også lar man bare være å gugle adressen når man får gaven. Jo, det er problem når nisseungen vet hele navnet ditt og hvor du bor. Jeg har meganoia for at pakka ikke skal komme fram, men jeg sendte den jo den 10., så jeg burde kunne fiske ut av vedkommende om h*n har fått noe fra SS ennå. Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 wuhuu, gave i posten i dag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har enda ikke fått Håper det kommer imorgen, Fredag eller Mandag da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har heller ikke fått, men tar det ganske med ro, egentlig. Det er jo nissen, og ikke meg, som får dårlig karma om den ikke kommer fram i tide. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har forøvrig ikke fått min. Den kommer vell^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 håper at de som ikke fikk ifjor har fått i år Milanjo og L4r5 er vel to av dem hvertfall husker jeg ikke feil Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hentelappen frå posten er komen! Då blir det henting etter skulen i morgon! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hentelappen frå posten er komen! Då blir det henting etter skulen i morgon! Hentelapp = stor gave. Gratulerer. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Eller liten gave sendt som pakke med sporing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå