Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 sendte min isted Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Og jeg som trodde siste frist for å sende var 10. desember. Så feil kan man ta... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 vel noen her hadde ikke peng før en viss dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vel da kan man planlegge litt på forhånd. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 vel gaven ble sendt ihvertfall, det er vel det viktigste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vel er nok riktig. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Og jeg som trodde siste frist for å sende var 10. desember.Så feil kan man ta... posten mener at man har god tid om man klarer å få sendt pakken før den 16. Desember;) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Vel, sjølv om ein ikkje har pengar er det gode mogelegheiter for å få sendt ein pakke. Ver kreativ, så går det. (T.d. kan du jo vaske ned stova for ho mor. Det blir lett nokre hundringsar, og det er jo nok...) Endret 15. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 posten mener at man har god tid om man klarer å få sendt pakken før den 16. Desember;) Posten mener mye rart de, men fristen ble jo satt til den 10. og det visste man jo allerede før man meldte seg på Men men. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Poenget med frist 10. var jo for å unngå samme opplegg som i fjor. Da endel ikke fikk pakkene sine før etter jul, da folk har en tendens til å slacke mot jul. Nå ser det i det minste ut som at de fleste klarer å få i veien pakken før fristen til posten går ut, og det hjelper jo i seg selv. Men fortsatt, lite poeng å komme å klage på dårlig råd osv, det er ikke snakk om all verdens penger, og man har vært klar over dette i ganske lang tid nå, og burde klarer å prioritere litt anderledes om det trengs. Evt faktisk være mann nok til å si at man ikke har mulighet til å være med. Jeg har sagt det en gang før, men kan si det igjen, jeg kommer IKKE til å sende ekstra gaver for at alle skal få i år. Er håpløst om folk ikke kan stå inne for hva de godtar når de sier de ønsker å være med. Og ja, jeg er litt små irritert over holdningen til enkelte, men det får være en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Takk, lain. Da slapp jeg å skrive det selv. Hadde fristen vært den 16, er det ikke sikkert at folk hadde sendt før julaften eller noe. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Slapp av du som enn måtte få gaven fra meg, den kommer tidsnok Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva slags postkontor er det rundt dere folkens? Her i Drammen spurte jeg om jeg måtte skrive avsender på pakken, og mannen i kassen bare. "Neh.. det gjør du vel egentlig som du vil med. " Håper nisseungen min blir glad for gaven. n____n Og, at den kommer helskinnet frem. Postmannen var litt skeptisk til akuratt det. Var hvertfall ikke noe folk pleide å sende i posten da. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Takk, lain. Da slapp jeg å skrive det selv. Hadde fristen vært den 16, er det ikke sikkert at folk hadde sendt før julaften eller noe. Jau, det var jo noe av problemet i fjor som sagt. Tror det blir bedre i år da, selv om det er endel forsinkelser, ser det ut som at de fleste får ivei gaven sin innen postens sin tidsfrist i det minste. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva slags postkontor er det rundt dere folkens? Her i Drammen spurte jeg om jeg måtte skrive avsender på pakken, og mannen i kassen bare. "Neh.. det gjør du vel egentlig som du vil med. " Håper nisseungen min blir glad for gaven. n____n Og, at den kommer helskinnet frem. Postmannen var litt skeptisk til akuratt det. Var hvertfall ikke noe folk pleide å sende i posten da. Du kom sikkert til han høye som pleier å stå i kasse 5 (hvis du posta den på Bragernes da), han er litt slækk. Jeg skrev avsender på min, men ikke mitt navn. Fint med flere etternavn på samme adresse. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det bestemmer da dere, Norgespakke, Til-navn, sleng den på bordet og si POST IT-YO. Nekter han å sende uten avsender så skriv P.Nis Pungsen Rassvegen 69b Skrukket. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du kom sikkert til han høye som pleier å stå i kasse 5 (hvis du posta den på Bragernes da), han er litt slækk. Heh, stemmer nok det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Greia er at det er mye styr hvis pakken av en eller annen grunn ikke kan utleveres, skal den sendes i retur. Hvis man da ikke har et navn og en adresse, er det litt pes å få pakken dit den skal. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Man har sporingsnummer, man ser selv at det er noe kluss, man ringer og fisker biffen. Nå kan man bare skrive navnet også.' Om det srår Markus Lindulf Oslo på min pakke sier ikke det meg noen ting, vet ikke nicket heller. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godt tenkt. Jeg hadde hodet litt på feil plass og tenkte på brevpakke. Ja, jeg veit i hvertfall kun navn og lokasjon på et fåtall i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå