Dr. Chaos Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg må innrømme at det jeg ikke fikk sendt før i går, men det skulle gå bra. Vi har forresten fått et tynt snølag, noe som gjør at vi nærmer oss skikkelig juleidyll! Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Håper ikke min mottager blir skuffet. Kom 50 øre under minimumsgrensen, mer har jeg dessverre ikke råd til.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg gav min noe brukt, jeg. Regner med det ikke er noe problem. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Så lenge det ikke er brukt dopapir, går det vel greit. Er endel ting man ikke helt kan sette pris på. Så lenge man ikke har dårlig samvittighet for gaven, burde det gå greit. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har ikke dårlig samvittighet for min gave. Det er ting jeg selv ville blitt glad for å få, og siden vedkommende ikke har skrevet noen ønsker, så får h*n bare ha det så godt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kan ta litt tid før jeg får sendt min. Heldigvis har butikken der jeg bor alt jeg egentlig skal gi. Så det burde gå greit! Håper ikke vedkommende blir alt for skuffet for at det kan bli seint. Når så skal sies hari kke jeg fått noe i posten enda heller. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Stor forskjell på å ikke ha fått noe i posten enda, og ikke få sendt pakken før etter fristen, for ikke å glemme posten sin "frist" er også i morgen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Huff, jeg har ikke fått sendt enda, men postnumrene er så nært at jeg kan vente til 20. egentlig Men må vel sende noe snækks imorra Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Huff, jeg har ikke fått sendt enda, men postnumrene er så nært at jeg kan vente til 20. egentlig Men må vel sende noe snækks imorra Høhø, postnummeret mitt og ETT tall lavere er ca. på andre siden av Oslo by Dog det er stor forskjell og nesten null system på disse postnummerene i Oslo. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Pakken fra meg ble sendt i går! Mannen på posten ble nesten sur når jeg ikke ville skrive avsender på pakka... "Det må du!" - "Nei, det kan jeg ikke..." Venter fortsatt i spenning på min! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da er min gave kjøpt inn. Sendes i morgen. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Pakken fra meg ble sendt i går! Mannen på posten ble nesten sur når jeg ikke ville skrive avsender på pakka... "Det må du!" - "Nei, det kan jeg ikke..." Venter fortsatt i spenning på min! Hehe, jeg turte iikke og krangle med han i folldal:/ Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det gjør jo ingen ting om avsender står, man vet jo ikke nicket her inne så i 99% av tilfellene vil det ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Min bruker har heller ikke skrevet ønskeliste(det har forøvrig ikke jeg heller,men jeg er såpass ''kjent'' at det skal gå bra.) men vet hva h*n liker.så da så. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vet hva jeg hadde kjøpt til Danielzu, i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Same to you, monkeyman. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er jo ikke noe problem å skrive avsender på. Bruk foreldrenes navn eller noe sånt. Også lar man bare være å gugle adressen når man får gaven. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fikk gaven min i dag, skulle åpne brev pakningen og fikk plutselig øye på at det var den eneste pakningen på varene, så jeg fekk et lite blikk på hva det var uheldigvis. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fikk akkurat min nå En liten fin gave. Lurer på hva det er, hihi. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Sendte min gave igår gaven kom på mellom 150 og 170kr Endret 15. desember 2009 av MaSo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå