Rabbid Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Eg er med der også, men min hemmelege jolenisse har ikkje sjekka detaljane mine ein gong... Kva fekk du? De andre kan jo kikka på www.redditgifts.comMoleskine, penn, Dr. Freud magic 8 ball-greie og boka Coders at Work. Veldig fornöyd Endret 14. desember 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Bare 10 dager til jul. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Ein hard pakke låg utanfor døra til leilegheten om morgonen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Moleskine, penn, Dr. Freud magic 8 ball-greie og boka Coders at Work. Veldig fornöyd Heftig. Legg det inn på redditgifts, då! Då vert gjevaren glad. Eg gav min "giftee" Angst vol 1 og 2, som er samlingar med norske teikneseriar omsette til engelsk. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har så noia for at gaven min ikke skal komme fram. Har jo sendt den for lenge siden, men jeg kunne ikke skrive avsender på den, av veldig åpenbare grunner. Har ikke fått noe i posten ennå heller, forresten. Er spent, ass. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Norgespakke- track-number-ingen avsender = win. Kommer den bort ringer du og har IDen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Etter mye stress fikk jeg til slutt sendt pakken min i dag. Beklager virkelig mye til min lille nisseunge, men håper vedkommende blir fornøyd. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er også en av dem som sendte litt forsinket, det jeg originalt skulle gi viste seg å være umulig å oppdrive i Bergen by. Men den er nå sendt i god tid innenfor Postens garantidato, så regner med at den er fremme i løpet av uken. Har forresten mottatt min gave. Kan min SS bekrefte via Latias at han mente at jeg ikke skulle åpne før julaften (og ikke 28. desember som det står på pakken )? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Fikk min SS-gave igår. En utslitt svart pakke. Veldig spent på hva det er! Knødde ikke så veldig mye på den da, siden papiret såg ut som det kunne ramle fra hverandre når som helst. Skriften på konvolutten var så utrolig ben og fin at det må bare komme fra et hokjønn. And that narrows it down Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 I og med at jeg drar på ferie i morgen, ble jeg nesten nødt til å åpne pakken jeg fikk i går. Takker deg så evig mye julenissen, hadde egentlig ikke forventet å få mer enn kun filmen hvis jeg fikk den Hvis du skulle få lyst til å se filmen, så la jeg den ut på bukta. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Har ennå ikke fått noen pakke, håper jeg ikke er glemt? Tror ikke det da, regner med at den dukker opp snart! EDIT: Fikk pakken i dag Endret 17. desember 2009 av This is David Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 ble bare 25 kroner i porto til meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Den hjemmelagde nissen du mekka av et garnnøste kan da ikke ha veid allverden. Skriften på konvolutten var så utrolig ben og fin at det må bare komme fra et hokjønn. :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Garn :!:. Jeg lagde en gjeng med dassrullnisser! Ikke garn. Hørt sånt, garn har jeg da ikke råd til. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Da er pakken min sendt avgårde! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg vinner prisen for beste innpakning tror jeg =D Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Folk må huske å ta bilder. Gjerne pakke fra posten, utpakket pakke, og innhold i pakke. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg skal ta bilder av alt, Jeg håper ingen tar bilder av min gave, rævva innpakket(utseende) og rævva skrift. Men ikke rævva innhold. Det er det indre som teller. Endret 15. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg venter fortsatt i spenning, men regner med at gaven kommer før eller seinere. Lover å ta bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå