blixbox Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg aner ikke om jeg har fått pakka, da den sendes til modern. Og gaven jeg gir skal jeg gå og legge i postkassa til vedkommende selv, siden h*n bor under 2 kilometer unna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg aner ikke om jeg har fått pakka, da den sendes til modern. Og gaven jeg gir skal jeg gå og legge i postkassa til vedkommende selv, siden h*n bor under 2 kilometer unna. Heldig der. Sparer vel en del spenn på det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg glemte såklart pakka i alt kaoset på Fredag Får sende den før 12 i mårra så blir det vel bra. Har jo ikke fått noen pakke selv enda eller Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ble med i Reddit.com's opplegg i år og ble utrolig fornøyd så blir nok med her neste år ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg glemte såklart pakka i alt kaoset på Fredag Får sende den før 12 i mårra så blir det vel bra. Har jo ikke fått noen pakke selv enda eller Regner med at omtrent alle får pakken sin til uka Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har fått pakke allerede, og har veeldig lyst til å åpne den, selv om innpakningen delvis avslører hva som er inni Jeg har desverre ikke fått sendt pakke enda, men skal få gjort det i morgen (trodde også datoen var den 16.), men det var vel postens dato, det? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har desverre ikke fått sendt pakke enda, men skal få gjort det i morgen (trodde også datoen var den 16.), men det var vel postens dato, det? Same feilen eg gjorde... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ble med i Reddit.com's opplegg i år og ble utrolig fornøyd så blir nok med her neste år ja Eg er med der også, men min hemmelege jolenisse har ikkje sjekka detaljane mine ein gong... Kva fekk du? De andre kan jo kikka på www.redditgifts.com Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Min er sendt. Har ikke fått enda, men håper på å få snart Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg sitter her å sporer pakken min (som jeg sendte) Den er ikke fremme, gått 4 dager. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har ikke sett en eneste kommentar fra min santa i noen av SS trådene. Men den blir sendt imorgen tidlig^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Da vet vi iallefall hvem som ikke er mottageren din ... De som ikke poster ønskeliste er de som setter pris på random/overaskende-gave. Endret 14. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har ikke fått noe pakke enda selv. Jeg er forsåvidt nødt til å sende pakken min i dag, pga utbetaling av lønn. Men fristen til posten er jo den 16 desember, så regner nok med at personen jeg skal gi til får gaven før jul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Får se om jeg ikke får kjøpt og sendt pakka i dag. Har utsatt hele greiene grunnet eksamen. Har gått i ett i ca to uker, så jeg har vel ok grunn. P: Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Endelig, det første som møtte meg når jeg kom opp til huset var en stor pakke, jeg tenkte endelig en ss gave til meg, men neida den var til pappa.... så var det noen brev osv også nederst så lå det en gave, uten noe form for spor osv til meg. jeg åpnet den første delen for og komme ned til gavepapiret og der var det en søt ting. ikke vet jeg hva. når jeg legger et cd kover over papiret så er det lik størelse men jeg vet ikke helt sikkert. ÅÅÅ jeg gleder meg til den 24<3 kanskje min ss har brent ut noe søtt på cd til meg<3 Det var iallefall ingen spor etter ss'en min ;/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hehe, regner med og håper, at det kommer en pakke før lørdagen (drar på juleferie da). Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det kommer vel snart ^^ vent vent ;D Hvilken dag er julaften ? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvilken dag er julaften ? 24. desember. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 okei, 10 dager<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå