tjotr Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 hehe, pakket min gave idag, men får ikke sendt før i morgen da jeg vil ha på gavepapir^^ Hvordan fikk du pakket inn gaven uten gavepapir ?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 hehe, pakket min gave idag, men får ikke sendt før i morgen da jeg vil ha på gavepapir^^ Hvordan fikk du pakket inn gaven uten gavepapir ?? Han har vel kjørt en innpakning i reklame eller avis (Ja, jeg har gjort det selv) Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) hei, jeg pakket den inn i en eske med embalasje inni ^^, har tatt på gavepapir nå, huff, er ikke vanskelig og høre hva jeg har kjøpt ^^, God jul alle sammen! EDit: hva tar posten for ei lita eske på knapt 1 kilo ? Endret 9. desember 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 hei, jeg pakket den inn i en eske med embalasje inni ^^, har tatt på gavepapir nå, huff, er ikke vanskelig og høre hva jeg har kjøpt ^^, God jul alle sammen! EDit: hva tar posten for ei lita eske på knapt 1 kilo ? Er vel en god slant. Jeg sendte en brevpakke på 257 gram, kostet meg femti kroner. Tipper vel at 1 kg kommer på en god sum kjenner jeg posten her til lands. Er jo billigere å bestille paller fra utlandet enn å få sendt et brev fra Oslo til Drammen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Min pakke på rundt 1-2 kilo kosta 145 kroner å sende... Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 DÆVEN.. Pakken min med eehhemen kostet 145 kroner og sende til ikke så langt fra her. Dyrt ass. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Pakken min blir kjøpt og sendt før den 16 engang. Den skal iallefall være hos vedkommende før jul. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 DÆVEN.. Pakken min med eehhemen kostet 145 kroner og sende til ikke så langt fra her. Dyrt ass. Det har ingenting å si hvor langt du sender, så lenge det er innad i Norge. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Da var pakken min sendt, mmm på fristen også. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Min pakke på rundt 1-2 kilo kosta 145 kroner å sende... Veier det under 2 kg kan du sende som brev. Den største smartpost-konvolutten kan ogå være ganske gunstig hvis du fyller den skikkelig. Edit: var visst dyrere enn jeg trodde å sende som brev. Liten smartposteske er faktisk billigere. Endret 10. desember 2009 av Cannibal Helsekost Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 jeg leverte min pakke på posten nå^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hvordan blir det jo pulaften? Poster man noe sted hva man fikk? Prøver folk å avsløre hvem som sendte hva? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Skriver selvfølgelig hva man fikk og om man likte gaven eller ikke Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Men hvor? Skal vi opprette en egen tråd hvor folk kan si hva de får, eller skal vi bare ta det her? Eller kanskje vi skal konvertere ønskelistetråden til "Hva fikk du" tråd? Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Kan vi ikke bare ta det her da? Er jo her i utgangspunktet det kommer liste med hvem som fikk av hvem også. Og på den måten holder vi tråden i live til nyttår forhåpentligvis. I det minste mitt forslag. Og bilder er aldri å forakte i denne sammenhengen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg synes også vi kan ta det her. Da blir det også lettest å få oversikt om alle har fått gaven sin. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes også vi kan ta det her. Da blir det også lettest å få oversikt om alle har fått gaven sin. Word. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg trudde jeg fikk pakke av santa, åpnet den ikke. Dagene gikk så fikk jeg purring i posten.' FACEPALM, pakken var en bok jeg hadde bestillt selv.(med giro i) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Sender gaven min i mårra når jeg skal på byen! Alt under kontroll Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Min mottaker blir fornøyd. Det kan jeg garantere 100% (Nei det er ikke proteinpulver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå