MrBjoern Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Samebror: Unskyld meg. Men akuratt det handler litt om prioriteringer. Men nok om det. Jeg sliter fortsatt med å finne en spenstig måte å pakke inn gaven min på. Kan jo alltids sende den som den er også. Vi får se. n_____n Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er dog redd i ettertid for at gaven min er svært avslørende i forhold til det jeg lagde selv i gaven Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Merk at min "hold frist" regime bare er trolling. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Siden fristen ble satt til 10, så regner folk med at de kan gi den adressen de bor på til secret santa og ikke adressen de er på i jula. Har man ikke penger så melder man seg ikke på. At man får lønn for eks 16 har man vist i 14 mnd. Det handler også litt om hva man skal kjøpe. Har vist om dette lenge, det er sant. Men har hatt problemer med å finne hva jeg skal kjøpe. Nå i ettertid har jeg pønsket ut hva jeg kjøpe, men for øyeblikket er kontoen skrapt. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Kan ikke si så mye jeg, min pakke er på veg i posten til meg, ikke sikkert den er vidresendt 10 Posten Ftw. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Faen faen faen! Satt fra meg posen med gaven i på festplassen i går, for å ta noen bilder. Glemte selvfølgelig å ta med meg posen igjen da jeg gikk videre. Da jeg kom på at jeg hadde glemt den, og løp tilbake til festplassen, var den selvfølgelig borte Kjøper ny og sender mest sannsynlig idag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Faen faen faen! Satt fra meg posen med gaven i på festplassen i går, for å ta noen bilder. Glemte selvfølgelig å ta med meg posen igjen da jeg gikk videre. Da jeg kom på at jeg hadde glemt den, og løp tilbake til festplassen, var den selvfølgelig borte Kjøper ny og sender mest sannsynlig idag Naaaw Remi da... Msn *poke* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 faen så kjapp du er! Stalker! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Han som tok posen og visste at du kom til å poste her i dag. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg skal kjøpe og sende gaven til min nisseunge i dag. Håper personen blir fornøyd Lenke til kommentar
Angua Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 jeg har sent kjørte ganske safe, men satser på at personen blir fornøyd uansett nå er jeg kjempespent på min gave Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Da har jeg gjort mitt så nå er resten opp til den vernede bedriften Posten Norge AS Øyyyyh! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Ser ikke ut som jeg får sendt før i morgen. Skal selvfølgelig sende gaven, må kjøpe den først ; S. Er ikke en drittsekk som bare lyger og tar og tar. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 hehe, pakket min gave idag, men får ikke sendt før i morgen da jeg vil ha på gavepapir^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Gjør jo ikke noe det da. Er jo ikke den 10. i dag. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Da har jeg gjort mitt så nå er resten opp til den vernede bedriften Posten Norge AS Øyyyyh! Hehe. Det var ikke rettet mot deg personlig. Det er sikkert mange flinke folk som jobber på posten, men av og til lurer jeg på om de kanskje kunne behøvd litt konkurranse. Så får jeg håpe det ikke er du som en min S.S. ellers får jeg vel noe fælt i gave Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Da blir gaven min sendt om få timer av min stefar! Gleder meg til vedkommende person poster hva h*n fikk i tråden Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Da er pakken sendt, sammen med div andre pakker jeg måtte sende i dag. Er det bare meg, eller er norgespakken blitt dyrere? Posten trenger et realt tupp i ræva, her sender man en "treig" pakke, og betaler mer enn det koster å få tilsendt ting over natt ifra div andre firmaer. Bare synd man ikke har så mange alternativ som "stusselig" privatperson. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg opplever at gråpapir som de fleste PiB har gratis koster 50% mindre en Norgespakke. Dvs pakke inn og skrive adr og gi til posten, så veier de den. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Og der var pakken sendt! Håpar mitt "nissebarn" blir fornøgd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå