~ David ~ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Endelig er gaven klar! Sendes i dag. Godt å få det gjort, vet ikke om jeg er helt fornøyd men det viktigste er jo at mottakeren blir det Skulle gjerne vært mer fantasifull, men det er vanskelig når man ikke kjenner vedkommende, og når jeg selv ikke er interessert i de samme tingene.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Skal sende min på Fredag når jeg er på butikken Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Gaven er kjøpt! Skulle kjøpe en bok også, men ingen hadde den inne, og det er vel for sendt å bestille fra nett. Kanskje jeg ettersender den Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg sendt! Håper mottaker blir glad for gaven:) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Da drar eg og henter min :-) Samtidig skal jeg vel sende min og. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 24 Des må vi ha "Hvor fornøyd var du med gaven din" Poll Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg gjort mitt så nå er resten opp til den vernede bedriften Posten Norge AS Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Min blir sendt i slutten av denne uka tenker jeg^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Tror jeg beholder min jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Da er endelig de siste elementene i min gave klare også. Så da er det bare å finne en passe eske og få ræva i gir. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Både fått hentet og sendt pakke Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Gaven jeg sender blir sendt i morgen, Lurer på hvor det blir av min Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 min gave blir litt seinere enn fristen mtp peng, men sender og kjøper på samme dag tenkte jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 min gave blir litt seinere enn fristen mtp peng, men sender og kjøper på samme dag tenkte jeg Samme her. Bilen røyk og måtte ha ny, så plutselig ble det veldig knapt med penger :/ Blir sendt neste uke med en gang lønninga kommer. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Skriver meg opp sammen med de to over. Får ikke penger før den 15. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Dere er gode på å holde frister ser jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Dere er gode på å holde frister ser jeg. Hvis du regner med at gaven skal bruke 14 dager på å komme frem, så kan du sende den etter den oppsatte tidsfristen. Og uansett trengs det prioriteringer når man lever på stipend som såvidt dekker en mnd. med mat. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Greit nok, posten har sagt innen 16., men nå har de fleste her inne vist dette ifra forige lønning/stipend, er ikke snakk om store summen om man faktisk prøve å sette de penga til sides. Det sagt, så lenge jeg slipper å plukke opp "dritten" etter folk som i fjor, og sende ut gave til folk pga de som skulle sende ikke klarte, gadd m.m. er det egentlig care for min del om jeg har pakken min før jul eller til nyttår. Gave er som oftest kos uansett. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 bills is bills! vil ikke havne på inkasso i en alder av 17 år Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis du regner med at gaven skal bruke 14 dager på å komme frem, så kan du sende den etter den oppsatte tidsfristen. Og uansett trengs det prioriteringer når man lever på stipend som såvidt dekker en mnd. med mat. Siden fristen ble satt til 10, så regner folk med at de kan gi den adressen de bor på til secret santa og ikke adressen de er på i jula. Har man ikke penger så melder man seg ikke på. At man får lønn for eks 16 har man vist i 14 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå