Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Folk som påstår at gaven er EPIC er jeg meget skeptisk på. Satser på at det stemmer da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Folk som påstår at gaven er EPIC er jeg meget skeptisk på. Satser på at det stemmer da. Trust me! Den er seriøst EPIC! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå ble jeg ENDAMER skeptisk! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Finner søren ikke ut hva jeg skal kjøpe. Kanskje jeg skal bruke fantasien for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Min bruker er fryktelig ensporet,nesten ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Aldri hørt om eller sett min bruker. Men skal nok finne noe fint noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde en slik bajas ifjor jeg, gir jo deg carte blanch i hva å kjøpe. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hørt om min bruker. Men vet ikke hva jeg skal gi til h*n. Litt spent på hvem som fikk meg også. Gøy hvis det er en jeg kjenner. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde en slik bajas ifjor jeg, gir jo deg carte blanch i hva å kjøpe. Meh, har gjort litt research, så interesser osv har jeg god kontroll over Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til min. Har flere alternativer, men de fleste er ting som må bestilles på nett, og det er litt sent nå. Finner vel noe i byen en dag Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Husk også at det er tanken som teller. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har kjøpt en ting til min bruker men er litt lite. Sliter med å finne på noe mer. Kjøper ikke en bil fordi h*n er aktiv i bilforumet, eller en pc om h*n er aktiv i data-forum Har en meget dårlig oppfinnsomhet når det gjelder gaver. Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kan jo alltids ta en gå tur i en eller annen handlegate, jeg gjorde det i fjor, og fant flere gaver som passet i en bokhandel. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg vil gjerne også være med =) Påmeldingsfristen er ikke over ennå håper jeg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg vil gjerne også være med =) Påmeldingsfristen er ikke over ennå håper jeg? Jo, den er over for lengst. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er mulig at jeg ikke får sendt før den tiende, muligens 11-12. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 fristen er vell den 16 så det skal jo gå bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 fristen er vell den 16 så det skal jo gå bra. Ifølge førstepost er det den 10. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 oisann , se det ja var 16 sist og posten sier at alle gaver må sendes før den 16 om dem skal være fremme før jul. Men siden Latias har satt av 10 som frist så får jeg vell holde den jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå