Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Men det hadde kanskje vært litt artig om du lagde en poll i førstepost om hva folk mener om et slikt opplegg.

...et eksempel;

"Vil du vite hvem din SS er, og avsløre din identitet til din mottaker"

*Nei, det er en grunn til at det heter SS!

*Ja, men bare som en spoiler i førstepost.

*ja, og det hadde vært morsomt å prøve å gjette seg frem til det gjennom f.eks en rebus

*samma for meg, jeg er bare her for å få og gi pakker jeg.

Støttes. Jeg ser samtidig det fra deres andres synspunkt også med at dere ikke vil forandre på tradisjonene. Etter min mening er det beste å ta en avstemning nå for å se om folk er optimistiske til dette eller om vi bare skal skippe hele greia. Om det blir relativt jevnt, så ligger grunnlaget der til neste års SS hvertfall. Jeg tror uansett det hadde blitt ganske festlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, jo. Det er litt vanskelig.. H*n skriver lite om seg selv rundt omkring... Men finner nok på noe :)

Vanskelig da, ja. Hmm. Jeg kan ikke komme med noen generelle råd heller, men du kan jo prøve å se om du finner noe du synes er stas, så er det jo god mulighet for at vedkommende også synes det er stas. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en PM fra Latias her om dagen om at min SS-gave kunne bli litt forsinket. Han hadde fått en PM fra min SS som sa fra. Typisk min flaks. Nå får jeg sikkert ikke gave før i januar i år heller. :p

Men det er bra av den det gjelder å si fra. +1 respect. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...