Latias Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Er jeg den eneste som ikek får søkt etter personens tråder og innlegg? 1. Søk etter santaen din på medlemslista. 2. Gå på profilen. 3. Trykk deretter på "Alternativer". 4. Nå kan du velge om du vil se innleggene eller trådene til brukeren. 5. ??? 6. Kjøp en gave og send! Eks. Mine innlegg Mine emner Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du må sende PM til Latias, bare så du vet. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Flaks at vi tok en ny runde:P Jeg var ikke pålogget på forumet de siste ukene, så bekreftelsesmeldingen gikk langt forbi.... Jeg skal i allefall passe på denne gangen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sorry for at jeg har vært AFK. Mamma glemte og betale nettregninga Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dakar Quakecry; hvordan klarer du deg? jeg hadde ikke takla det Hvordan betaler man nettregning når du ikke har tillgang til nettbank..? møte opp i banken? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei, hu dro til byen og ordna det! Fikk dem til og åpne nettet midertidlig så hun kunne betale den via nettet:P Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Handla SS gaven idag jeg Dakar Quakecry; hvordan klarer du deg? jeg hadde ikke takla det Hvordan betaler man nettregning når du ikke har tillgang til nettbank..? møte opp i banken? that is correct. Velkommen til gammel-land Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Handla SS gaven idag jeg Det gjorde nesten eg og! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Handla SS gaven idag jeg Det gjorde nesten eg og! Sene dere er da. Handla min allerede i går jeg Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du må sende PM til Latias, bare så du vet. Jepp, leste det før jeg skrev at jeg var med Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Oppdaget denne tråden litt sent jeg... Er det noen som helst mulighet til å få bli med ? Edit: WOW! Leste i denne tråden for en ukes tid siden, da fristen var 20 nov. Skal selvfølgelig være med nå! Endret 25. november 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Oppdaget denne tråden litt sent jeg... Er det noen som helst mulighet til å få bli med ? Jada. Les førsteposten. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da var en meldt på her også, 3 år blir det vel nå.. Ønskeliste er vel igrunn grei Black Design ting, gavekort på feks elkjøp, jack&jones, brun&blid etc etc.. SLR kamera utstyr er absolutt høyt på listen (Har en Canon 40D med en Canon EFS 17-85 mm linse til nå). Der har en hvertfall noen tips NB!! Ønsker meg ikke CD/DVD plater, USB sticks etc, da jeg har nok av slikt fra før av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Da var en meldt på her også, 3 år blir det vel nå.. Ønskeliste er vel igrunn grei Black Design ting, gavekort på feks elkjøp, jack&jones, brun&blid etc etc.. SLR kamera utstyr er absolutt høyt på listen (Har en Canon 40D med en Canon EFS 17-85 mm linse til nå). Der har en hvertfall noen tips NB!! Ønsker meg ikke CD/DVD plater, USB sticks etc, da jeg har nok av slikt fra før av. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165514 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du har ikke lagt med på forsiden latias ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har du sendt PM da, eller bare skrevet i tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Har 9 nye PM som jeg ikke har sett på enda. Blir lagt til i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå