Sameboe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du bør endre tittel på tråden Latias Kvifor? Fordi det står at man fortsatt kan melde seg på Oo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Du bør endre tittel på tråden Latias Kvifor? Fordi det står at man fortsatt kan melde seg på Oo Man kan det da. Måtte gjøre noe for å få broren din til å slutte og grine. Endret 23. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Haha! Det står i førstepost, Sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du bør endre tittel på tråden Latias Kvifor? Fordi det står at man fortsatt kan melde seg på Oo Man kan det da. Måtte gjøre noe for å få broren din til å slutte og grine. Såpass, sorry, visste ikke det jeg Var i det at fristen var ferdig for lengst Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Samer må virkelig lære seg å lese. Jaja. Jeg får drive litt research på nisseungen min nå. k9z. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det var da tidlig! Håper du venter til julaften. åpna opp konvelutten for jeg skjønnte ikke hvorfor jeg skulle få post nå... å der var gavene. så måtte lese på kortet å da så alt som var oppi... men klisstra det fort igjen å venter til jul:D Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Interessant konsept. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når skal man sende pakken? Nå eller nermere jul Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Sendingsfrist:Frist for å sende gaver, er 10. desember. Dette for at alle får sin gave før julaften. Noen har allerede fått sin. Endret 24. november 2009 av BeFs Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Sendingsfrist:Frist for å sende gaver, er 10. desember. Dette for at alle får sin gave før julaften. Noen har allerede fått sin. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette konseptet er jo dritkult! Er det sånn at man skal gi nye gaver? Eller er det sånn at brukt, men 100 % strøkent går an? Melde meg på kanskje? Hmm.. Trur jeg er en god Secert Santa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Trur jeg er en god Secert Santa! I disagree. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 I disagree. ..ok? Litt usikker på om den der var fortjent eller ikke? Og det skulle vært en god "SecRET Santa" btw! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sendingsfrist:Frist for å sende gaver, er 10. desember. Dette for at alle får sin gave før julaften. Noen har allerede fått sin. Hva har det med saken å gjøre? Les innlegget over. Det er et svar på "når skal vi sende pakken". Svaret er da (fritt omformulert): Når du vil, men senest 10. desember. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Les innlegget over. Ahh, that makes sense. Trodde det var et svar til quoten. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er jeg den eneste som ikek får søkt etter personens tråder og innlegg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Er jeg den eneste som ikek får søkt etter personens tråder og innlegg? Huh? Hva mener du? Det er ikke lagt inn noen sperre for at du skal kunne søke på vedkommendes tråder og innlegg. Sikker på at det ikke er spam-filteret som nekter deg? (du kan bare søke en gang hvert 10. sekund) Endret 24. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Den 10 sekunders warningen kommer rett etter første søk :/ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Den 10 sekunders warningen kommer rett etter første søk :/ Eg har samme problem... =/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke her. Rart! Men det må dere ta i tilbakemeldings-forumet, ikke i denne tråden. Det har ingenting med secret santa å gjøre. Prøv en annen browser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå