Cryflopp Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sendingsfrist:Frist for å sende gaver, er 10. desember. Dette for at alle får sin gave før julaften. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Yes! Jeg fikk en av de brukerne jeg håpet på å få som mitt "offer" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 har ikke fått noen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fikk en bruker som jeg aldri har diskutert med, men er på noen tråder sammens med. Skal nok ordne seg dette her ja. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 melder meg på Vet ikke om Latias har oversett denne, med tanke på at jeg ikke står på lista engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tror du glemte ''kun en same per konkuranse''-regelen her på forumet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 melder meg på Vet ikke om Latias har oversett denne, med tanke på at jeg ikke står på lista engang! det er ikkje slik ein meldar seg på... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 melder meg på Vet ikke om Latias har oversett denne, med tanke på at jeg ikke står på lista engang! Leste du førstepost? Du må sende PM til Latias i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Skulle ønske Dj-dark var med, og at jeg fikk han, sånn at jeg kunne rammet inn et måsebilde og gitt han til jul. Endret 22. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skulle ønske Dj-dark var med, og at jeg fikk han, sånn at jeg kunne rammet inn et måsebilde og gitt han til jul. Var det han som laget den hat-tråden om måser? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hva slags liste? Sånn at man får se hvem som sendte til hvem. Kan vi ikke ha en avstemning for om denne listen skal offentliggjøres eller ikke? Hele poenget med SECRET Santa forsvinner jo hvis vi finner ut hvem som ga til hvem. Angående avsløre, hva med å legge inn lapp i pakken som gir et hint? Så kan personen gjette seg frem og sende melding til den personen de tror det er. Jeg synes forslaget til Dunno1987 var veldig bra, for da er det opp til hvermannsen om han/hun vil avsløre seg eller ikke, samtidig som det blir spennende for den som mottar pakken. Endret 23. november 2009 av v3g4rd Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg støtter meg også til Dunno1987. Endret 23. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er bare å legge det i spoiler i førsteposten så slipper man å sjekke om man ikke vil vite. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er bare å legge det i spoiler i førsteposten så slipper man å sjekke om man ikke vil vite. Alt for vanskelig å motstå fristelsen og sjekke. Kommer garantert til å sjekke selv om jeg ikke vil. Støøter forslaget til Dunno1987 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 melder meg på Vet ikke om Latias har oversett denne, med tanke på at jeg ikke står på lista engang! Greier man ikke å lese førsteposten, da fortjener man egentlig ikke å være med. Bare for å gjøre det klart: Det er for sent å både melde seg, og bekrefte at man fortsatt er med. Jeg kommer til å ignorere PM som har noe med dette å gjøre, så ikke forvent svar tilbake. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det stod ikke i førsteposten når jeg meldte meg på da? B-real hadde ikke fullt så nazitråd som du har lagd ifjor Synes du ihvertfall kunne sendt en liten PM selv der du spør om bekreftelse Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Det stod ikke i førsteposten når jeg meldte meg på da?B-real hadde ikke fullt så nazitråd som du har lagd ifjor Synes du ihvertfall kunne sendt en liten PM selv der du spør om bekreftelse 1. Det stod i førsteposten fra dag 1. Alle andre greide å lese det, så dårlig unnskyldning. 2. I fjor måtte man sende mail for å melde seg på. Mye lettere å sende PM, så skjønner ikke hvor du vil med de nazi-greiene dine. 3. Alle som hadde meldt seg på (på den ordentlige måten), fikk en bekreftelsesmelding. De som ikke svarte på den før fristen gikk ut, fikk ikke være med videre. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det slo meg at jeg måtte sende PM til Latias for å melde meg på. 8) En times tid etter du skrev din post. Så tyder jo gjerne på at det sto i første posten. Han spurte uansett etter folk som ikke hadde fått pm fra han om bekreftelse, og du reagerte tydeligvis ikke da heller. Kalle noen nazi fordi DU har bomma blir for dumt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det stod ikke i førsteposten når jeg meldte meg på da?B-real hadde ikke fullt så nazitråd som du har lagd ifjor Synes du ihvertfall kunne sendt en liten PM selv der du spør om bekreftelse Det er ikke sikkert han hadde tid til å lese alle innleggene i tråden. Men ikke så sint! Kommer flere år! Og Latias klarte i hvert fall (tror jeg) å sørge for å at vi ikke sendte gaver til vår egen secret santa. det var slettes ikke uproblematisk de forrige årene, og man må faktisk være litt nazi. Jeg vil tro det sto i førstepost når du leste den, hvordan man melder seg på. Og det sto DEFINITIVT i mange av de andre postene, hvis du hadde tatt deg tid til å lese. For øvrig mener jeg at man måtte sende PM når b-real var SS-admin. Jeg tror faktisk til og med at PM ikke engang var godkjent det ene året, man måtte sende mail til en spesiell adresse. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 B-real sendte hvertfall PM til meg å spurte meg om jeg ville være med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå