Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 står store forventninger til deg etter fjorårets pakke +1 Spesielt siden jeg fikk to Pleier man å skrive en lapp inni pakka hvor man avslører hvem man er, eller tar man det her på forumet senere? Hva er vanlig, lzm. JEg kommer ikke stil å gjøre det og jeg håper den som har fått meg ikke gjør det. Ikke jeg heller, vil ikke at det skal være avslørt med en gang jeg åpner pakken. Mye gøyere når man må gå rundt og lure. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Vanligvis har det blitt lagt ut en liste noen dager/dagen etter julaften. Blir det slik i år også? Ja. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hva slags liste? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Hva slags liste? Sånn at man får se hvem som sendte til hvem. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Yay, fikk en som har postet ønsker i ønskelistetråden. *fornøyd* Second that. Kan ikke alle egentlig bare lage en post i ønskelistetråden? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når er påmeldingsfristen? Så det på twitter, men står ingenting i førstepost. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skal vell få postet i ønskeliste tråden jeg også! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Når er påmeldingsfristen? Så det på twitter, men står ingenting i førstepost. I går... Endret 21. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Når er påmeldingsfristen? Så det på twitter, men står ingenting i førstepost. I går kl. 17. Dotten var litt treig med å sette det opp på Twitter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ahh, stress. Kunne ønsket å være med. :/ Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 fikk pm fra latias igår ang mitt offer. og sendt gaven idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 fikk pm fra latias igår ang mitt offer. og sendt gaven idag. Du har vel ikke tenkt å drepe offeret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) fikk pm fra latias igår ang mitt offer. og sendt gaven idag. Du har vel ikke tenkt å drepe offeret? Man sender jo selvfølgelig våpenet i posten så offeret kan gjøre det selv på julaften Så kan man synge denne samtidig: Skyter meg på juleaften det blir en jævla smell. Og ikke prøv å stopp meg, man skal dø allikevel. Jeg gjør det foran juletreet, når jula ringes inn, for jeg skal feire jula på en måte som er min. Jeg kan nok gå med på at du syns det er dumt, men du kan holde kjeften din, for hodet mitt er tomt. Det fine er å tenke på det sølet som skal bli. Håper de som rydder opp, får tankene på gli. For jeg skal bruke hagle og momentanlobotomi. Jeg stapper'n oppi ræva som min egen lille vri! Jeg drar av begge løpa for å se hvor langt det går. Jeg tror det går til hodet, men vil se hvor hardt det slår. Da skal jeg pynte juletreet med hjernegraut og blod. Litt piss og noen tarmer og en ankel i en sko. Jeg håper de som kommer inn synes det er pent. Og om de ikke synes det, er det littegrann for sent. Endret 21. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det var et jeg viste! Vi har folk i al-quida med i SS! Huff ; Jeg tørr ikke ;( Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det var et jeg viste! Vi har folk i al-quida med i SS! Huff ; Jeg tørr ikke ;( Al-quida? More like Schutzstaffel Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jeg er snill til alle unntatt mygga Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Angående avsløre, hva med å legge inn lapp i pakken som gir et hint? Så kan personen gjette seg frem og sende melding til den personen de tror det er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Angående avsløre, hva med å legge inn lapp i pakken som gir et hint? Så kan personen gjette seg frem og sende melding til den personen de tror det er. Det er helt opp til deg hva du vil gjøre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg ble ganske fornøyd med nisseungen min også. ^^ Blir vel shopping en dag til uken Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Innen hvilken dato bør man sende gaven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå