WheelMan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fikk tre KLM-DVDer i fjor Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er med i Secret Santa så *Mine Innlegg* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er med i Secret Santa så *Mine Innlegg* Du står ikke i listen i førstepost? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Fikk ikke noe bekreftelse fra JJ før fristen gikk ut, så du er dessverre ikke med. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg fikk en jeg ikke aner hvem er, og ikke engang kan huske å ha sett poste i denne tråden, men det blir morsomt å prøve å finne ut mer om personen og deretter pønske ut hva som kan bli en fin gave. Vil også strekke ut en hånd og klappe Latias på skulderen for en godt utført jobb! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Forresten, vil også Latias delta? Nå er det jo 68 påmeldte, og om Latias blir med da får han ingen å sende til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Forresten, vil også Latias delta? Nå er det jo 68 påmeldte, og om Latias blir med da får han ingen å sende til. Nei, han skal ikke delta. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Forresten, vil også Latias delta? Nå er det jo 68 påmeldte, og om Latias blir med da får han ingen å sende til. Du trenger ikke å ha partall? Det trenger du bare om man er hverandre sin secret santa. Hvis A sender til B, B sender til C så kan C sende til A. Hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Forresten, vil også Latias delta? Nå er det jo 68 påmeldte, og om Latias blir med da får han ingen å sende til. Du trenger ikke å ha partall? Det trenger du bare om man er hverandre sin secret santa. Hvis A sender til B, B sender til C så kan C sende til A. Hvis du skjønner. Og det blir ikke partall? Er jo bare én annen måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Huh? Det er mange måter å gjøre det på. Den enkleste er å sette opp lista i excel (eventuelt i en annen rekkefølge enn den som står i førstepost), og så sender alle til vedkommende som er under deg på lista. Den nederste sender til toppen av lista. Da har ikke antallet påmeldte noe å si. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Yay, fikk en som har postet ønsker i ønskelistetråden. *fornøyd* Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hmm.. Jeg har ikke hørt om brukeren jeg fikk.. Jeg vil tro jeg har en liten fortelling å skrive ned etter jul Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pleier man å skrive en lapp inni pakka hvor man avslører hvem man er, eller tar man det her på forumet senere? Hva er vanlig, lzm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pleier man å skrive en lapp inni pakka hvor man avslører hvem man er, eller tar man det her på forumet senere? Hva er vanlig, lzm. JEg kommer ikke stil å gjøre det og jeg håper den som har fått meg ikke gjør det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nei, det er jo morsommere å lure litt noen dager eller uker, for så å si det, synes jeg, da. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Eg kjem vel ikkje til å seie det med ein gong, men heller vente nokre dagar og sende ein PM Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Aaah, PM er måten å gjøre det, ja. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er vel det vi har det til? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg tenkte kanskje man bare sa det i denne tråden, eller noe, men PM er jo mye morsommere, og lettere å få med seg. Gidder jo ikke sitte med lupe og saumfare tråden i dagene etter jul, heller. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vanligvis har det blitt lagt ut en liste noen dager/dagen etter julaften. Blir det slik i år også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå